3442
Sök

Ska snygga till mina fälgar, men vilken färg? *Jobb nu påbörjat*

Offroad Racing
3 123 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#1
Som topic: ska måla om mina fälgar för o få dom o se lite roligare ut. Men kan inte bestämma mig för färgen, ska dom vara svarta eller vita? eller kanske silver? vad tycker ni andra här?

https://www1.garaget.org/archive/74541/74777/74777-683689.jpg
Senast redigerat av henke_99 (19 april 2008)

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

1 002 Inlägg
18 april 2008
#2
lägg ner lite tid och polera dem smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________

Offroad Racing
3 123 Inlägg
170 Inlägg
18 april 2008
#4
högglanspolera
blankpolera dom

V8 Power

Offroad Racing
3 123 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#5
mjo. men måste ju då göra nåt mer åt dom efter det, blir väl inte så bra med plåtisar utan färg... plus att jag inte har orken o lägga ner så mkt jobb på dom. bättre då o köpa kromade isf. dessa ska målas med hammarlack. så vill veta vilken färg ni tycker det ska va på dom? svart, vit eller silver?

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

Offroad Racing
3 123 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#6
nen nån här måste väl ändå kunna tycka till om vad som kan passa? ska lacka dom idag så behöver ganska snabba svar.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

Fattig student
1 282 Inlägg
19 april 2008
#7
Svarta... passar nog bäst till din offrad räser

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

1 079 Inlägg
19 april 2008
#8
Tiger1978 skrev:
Svarta... passar nog bäst till din offrad räser

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 april 2008
#9
mattgrönt centrum och resten mattsvart. Skulle nog passa bra på denna

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Medlem 34530
908 Inlägg
19 april 2008
#10
Tveklöst svarta

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

112 Inlägg
19 april 2008
#11
Vita :d

Jag hatar fwd = felwheeldrive...

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
19 april 2008
#12
Säger vita jag med.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

2 072 Inlägg
19 april 2008
#13
vita eller silver.. big_smile så att de syns (svarta däck)

Sandzoo i da house

553 Inlägg
19 april 2008
#14
Silver

219 Inlägg
Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
Offroad Racing
3 123 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#17
Bestämde mig i förmiddags för o måla dom svarta. Har nu varit ute o slipat lite rost o målat. Letade även upp en däckpenna o fyllde i texten på däcken. Blev ganska bra tycker jag. smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/74541/319343_mldo6o.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/74541/319342_sa5s78.jpg

Den som spar han har, fast inte lika roligt...


Sök