20 april 2008
Trådstartare
Hejsan alla glada bilintresserade människor, jag har nämligen en fråga, för när jag kör bilen så kommer det ett ljud från stereon som tjuter, den har samma gång som motorn, desto mer man gasar desto mer låter det, kabelfel? Väldigt svårt att förklara!!?
Hoppas på hjälp
Senast redigerat av Audisport_ (20 april 2008)
Rattryckarn