22 april 2008
Trådstartare
Jaha, besiktning om 2,5 timmar o nu har mitt helljus lagt av :S
Måste helljuset funka för att bilen ska gå igenom besiktningen?? Har snackat me en kompis som inte tror att de behöver funka för att de ska gå igenom...
O när vi stog där o snacka kom jag på att en av pappas bilar som vi hade i 4 år som besiktades varje år hade ett helljus som aldrig lös på hela tiden vi hade den. Och på den fick vi aldrig nån anmärkning mer än "bra att veta".
Så vad tror ni?? Kommer den gå igenom me helljuset ur funktion?? Svara gärna så snabbt som möjligt då jag åker om 50 min..
Mvh Jacob