Jag ska skicka och fråga hur stor min *** är. Någon kompensation måste jag ju fan få om de inte kan svara rätt.
Fick svar nu. -Hur stor *** har jag? Svar: 25cm lång och 15cm i omkrets. Jag blev helt chockad när jag läste det, inte trodde jag att de skulle pricka det på centimetern!
Annars kan man skicka in och fråga efter lösningen på något av dessa matematiska problem:
Riemannhypotesen P=NP Hodges förmodan Poincarés förmodan Existens av Yang-Mills och att det har massgap Existens och släthet av lösning till Navier-Stokes ekvationer Birch-Swinnerton-Dyers förmodan
Då man får en miljon dollar för lösningen så gör ju inte kostnaden på ca 12 kr så mycket
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
min bror skickade in frågan: Är jag bög? fick ett ganska långt svar där han inte riktigt fick ngt riktigt svar men han fick reda på att 2-3% var homosexuella.. och massa annat skit... men de va kul att läsa
jag frågade hur många bultar det finns i öresundsbron (klassiker) fick till svar 1 och resten nitar:P
haha de e väl några miljoner har jag för mig.. tjejen jobbade på öland förra sommaren hittade nån broschyr där som handlade om öland o den frågan var med haha
jag frågade hur många bultar det finns i öresundsbron (klassiker) fick till svar 1 och resten nitar:P
haha de e väl några miljoner har jag för mig.. tjejen jobbade på öland förra sommaren hittade nån broschyr där som handlade om öland o den frågan var med haha
Jo, fast Öresundsbron går inte till Öland.
Den klassikern ska heta: Hur många bultar är det i Ölandsbron.