118100 kan svara på allt

exoop
11 juni 2008 · 469 Inlägg

Hardjim skrev:

Cynisk skrev:

exoop skrev:
jag frågade hur många bultar det finns i öresundsbron (klassiker) fick till svar 1 och resten nitar:P

haha de e väl några miljoner har jag för mig.. tjejen jobbade på öland förra sommaren hittade  nån broschyr där som handlade om öland o den frågan var med haha

Jo, fast Öresundsbron går inte till Öland.

Den klassikern ska heta: Hur många bultar är det i Ölandsbron.

ja öresundsbron är väl den som går till danmark?

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
JohanSvensson90 Toyota mekaniker
14 juni 2008 · 240 Inlägg

gå in på www.118100.se/spa    o se massaor med frågor och kan du även svara på dom me big_smile

AeroMalm BMW fantast
14 juni 2008 · 1 172 Inlägg

haha... sikka frågor där var.. -"kan gud skapa en sten som är så tung att han själv inte kan lyfta den?"
big_smile

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Cynisk Kaross arbetare
14 juni 2008 · 79 Inlägg

exoop skrev:

Hardjim skrev:

Cynisk skrev:

haha de e väl några miljoner har jag för mig.. tjejen jobbade på öland förra sommaren hittade  nån broschyr där som handlade om öland o den frågan var med haha

Jo, fast Öresundsbron går inte till Öland.

Den klassikern ska heta: Hur många bultar är det i Ölandsbron.

ja öresundsbron är väl den som går till danmark?

haha jävlar läste fel=)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
15 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Efter att ha läst igenom hela flashback-tråden igår eller i förrgår så kände jag att jag bara var tvungen att skicka in någon liknande dum fråga själv. Skickade samma fråga till tre olika sånna här sms-frågetjänster: 118100, tvivel.com och instantanswer.se.

Frågan:

Vad har den sötaste tjejen på <företag> för MSN-addy och gillar hon doggy-style ??

Svaren:

118100: 118100 lämnar av säkerhetsskäl aldrig ut någon information om personal som arbetar hos oss.

Instantanswer.se: Det är information som vi på InstantAnswer inte kommer att dela ut, då vi värnar om våra anställda. Det finns säkert sidor för ditt behov. //InstantAnswer

Tvivel.com: Sötaste bruden här älskar doggystyle speciellt i tvåan enligt henne själv, dock är hon skeptiskt till att lämna ut msn

Svaret från 118100 var ju aptråkigt, ingen info alls om hon gillade doggystyle sad
Svaret från IA.se var ju med rätt tråkigt men lite bitskt och småkul på slutet ändå.
Svaret från Tvivel.com var ju helt kungligt. Så bra faktiskt att jag skickade en följdfråga till dom.

Frågan: vad är tvåan? Gillar hon doggy-style för att hon kan kolla på tv samtidigt eller ??

Svaret: Efter lite tjat fick vi ur henne sanningen. Hon gillar det för att det är djuriskt och porrigt. Tvåan=analsex


Slutsats: Tvivel.com är helt klart bäst när det gäller att svara på idiotiska fyllefrågor lol

Synd bara att dom inte kunde hitta på något roligare svar på vad tvåan var tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
15 juni 2008 · 365 Inlägg

lol

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
CarpeDiem German Engineering
16 juni 2008 · 9 081 Inlägg

Fan jag måste testa det där smile

Senast redigerat av CarpeDiem (18 maj 2013)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Korsen
16 juni 2008 · 236 Inlägg

Lätt värt att man ringer 118100 när man sitter i heta stolen på postkods miljonären ..

Man måste ha humor
Volkswagen Jetta mk2 "Dubbelnougaten" (1986)
Svenning Stridis
1 juli 2008 · 80 Inlägg

Jag testade att skicka ett sms, kom inte på något direkt jätte roligt men men..

Fråga: Vem kommer jag gifta mig med? är en snäll söt kille som gillar tjejer..

Svar: 118100 tror att du kommer att gift dig med en brunett vi kan också glädja dig med att vi tror att hon kommer ha en stor rumpa. Vi tror att ni kommer att träffas i mataffären då hon tappar varor. När hon ska plocka upp dom så ser du henne. Ni hjälps åt och sedan byter nummer.

HAHA WTF säger jag lol

"Ifall du går i nåns fotspår kommer du aldrig förbi" - Mig
Volvo C30 "Momentum" (2009)
STriiiker
8 september 2008 · 609 Inlägg

Jag: Hur många svensk reggade Subaru impreza 2.0R -06 modell finns?

En vecka senare, alltså nu, när jag glömt av mitt sms.

118100: I Sverige finns det bara en Subaru impreza 2.0R registrerade.

Tog ett tag innan de hittade på nån som kunde svara..

Waho Allmänt Jobbig
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Orka tyvärr inte läsa hela tråden så kanske kanske redan har sagt de men ta och fråga: Vad är en rosa socka? smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Sarge
8 september 2008 · 2 337 Inlägg

Min svägerska jobbar på 118100, hon ringer ibland och behöver hjälp med att svara på lite frågor. Det är lite kul att få höra alla idiotiska frågor folk ställer tongue Själv har jag bara frågat vad det kostar.

Konka Nattarbetare
8 september 2008 · 173 Inlägg

fråga: vad är en rosa socka??

Svar: En rosa socka uppstår när ändtarmens väggar faller ut genom analöppningen, ett slags analt framfall (prolaps). Den lilla biten av ändtarmen som tittar fram liknar då en rosa socka. Detta brukar kunna ske bland annat vad analsex då penis dras ut plötsligt.

skickad till 118100

Att styla en volvo är som att sminka en gris
Volvo 945 ltt "Etanol" (1997)
Izual
8 september 2008 · 4 571 Inlägg

Jag skickade in en fråga förr.

All makt åt vem? Skickade jag men fick inget svar.

Svaret är iaf Tengil!

Konka Nattarbetare
8 september 2008 · 173 Inlägg

Izual skrev:
Jag skickade in en fråga förr.

All makt åt vem? Skickade jag men fick inget svar.

Svaret är iaf Tengil!

det kan ta ett tag innan man får svaret, jag frågade en dum fråga en gång och det tog ca en och en halv vecka innan jag fick svaret

Att styla en volvo är som att sminka en gris
Volvo 945 ltt "Etanol" (1997)
xXchamXx94 Studerande
8 september 2008 · 727 Inlägg

cebT skrev:
haha.. får väl testa någongång.. bra till prov i plugget smile

Haha, skriver inte du på handen?tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Izual
8 september 2008 · 4 571 Inlägg

Konka skrev:

Izual skrev:
Jag skickade in en fråga förr.

All makt åt vem? Skickade jag men fick inget svar.

Svaret är iaf Tengil!

det kan ta ett tag innan man får svaret, jag frågade en dum fråga en gång och det tog ca en och en halv vecka innan jag fick svaret

Ptja det var ju nästan 2 månader sedan så dom borde ju klurat ut det nu tycker ja wink

liddan Oldschool
8 september 2008 · 299 Inlägg

Har inte råd just nu. Har slut cash.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang