"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Den där coupen såg ju lite halvfärdig ut. Jag föredrar iaf snygga bilar med lagom motor framför fula bilar med fet motor. Men visst, han är välla kanske inte klar. Men den där volvon på sista bilden. Den bor i Vallentuna centrum och den är så jävla löjlig. "Bad Boy" står det på bakluckan och han har nån "fet" random japsdämpare. Skrattar lika mycket varje gång jag ser den.
Den där coupen såg ju lite halvfärdig ut. Jag föredrar iaf snygga bilar med lagom motor framför fula bilar med fet motor. Men visst, han är välla kanske inte klar.
ja, det är ju tur att alla inte är som du..
Russian spacestation, american spacestration, its all made in taiwan
Den där coupen såg ju lite halvfärdig ut. Jag föredrar iaf snygga bilar med lagom motor framför fula bilar med fet motor. Men visst, han är välla kanske inte klar.
Vilken tur att inte jag kom med min halvfärdiga med lagom motor då? hehehe...
Vilken tur att inte jag kom med min halvfärdiga med lagom motor då? hehehe...
Den där coupen såg ju lite halvfärdig ut. Jag föredrar iaf snygga bilar med lagom motor framför fula bilar med fet motor. Men visst, han är välla kanske inte klar. Men den där volvon på sista bilden. Den bor i Vallentuna centrum och den är så jävla löjlig. "Bad Boy" står det på bakluckan och han har nån "fet" random japsdämpare. Skrattar lika mycket varje gång jag ser den.
Hejsan.
Den där coupen är halvfärdig. Var hämtad efter att ha fått en grundmapp nere på JRM. På väg till garaget i upv. Åkte förbi för o snacka lite skit med lite kompisar.
Ja den ser ut som 2 svåra år särskilt efter att inte ha blivit tvättad på 1.5 år då den stått. Behövs en hel del färg på den pga alla repor osv oxå.