Eftersnack: YSTAD-träffen 9 Maj 2008 kl 19.00

Whacker
9 maj 2008 · 207 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
10 bilar???

Hehe, oroa dig inte wink
Sist jag var på träffen för några veckor sen så var 25 anmälda men det kom iaf nästan 50 om jag inte missminner mig helt.. Då var det inte ens hälften så gött väder som det är idag smile

Jag tittar förbi iaf smile men fortfarande inte med min pärla =/

Andreas79
9 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Som jag skrev tidigare i tråden så kommer det alltid flerdubbelt av
de som skrivit upp sig i tråden eftersom inte alla är medlem här i garaget smile

Så räkna med en hel del bilar ikväll speciellt eftersom vädret är kanonbra cool

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
9 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Whacker skrev:

SIR_Pierre skrev:
10 bilar???

Hehe, oroa dig inte wink
Sist jag var på träffen för några veckor sen så var 25 anmälda men det kom iaf nästan 50 om jag inte missminner mig helt.. Då var det inte ens hälften så gött väder som det är idag smile

Jag tittar förbi iaf smile men fortfarande inte med min pärla =/

Stämmer cirka 50 bilar sist japp.. så idag lär det komma minst lika många om inte fler till och med  smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 maj 2008 · 4 418 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
10 bilar???

Kommer du så blir det en bil till! tongue

Senast redigerat av Jill (9 maj 2008)

Sline
9 maj 2008 · 1 Inlägg

Jag kommer med Audi a4 Sline

Volvo V 70 "2.5T" (1999)
Andreas79
9 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Några timmar kvar. Kanonväder! Ska bli kul att se hur många som kommer idag, lär bli många som sagt!

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 maj 2008 · 4 418 Inlägg

Andreas79 skrev:
Några timmar kvar. Kanonväder! Ska bli kul att se hur många som kommer idag, lär bli många som sagt!

Ringde Peter o sa att han får putsa bilen lite extra så att ben blänker bra i solen! big_smile

Andreas79
9 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Jill skrev:

Andreas79 skrev:
Några timmar kvar. Kanonväder! Ska bli kul att se hur många som kommer idag, lär bli många som sagt!

Ringde Peter o sa att han får putsa bilen lite extra så att ben blänker bra i solen! big_smile

Kanon du gjorde det big_smile bra jobbat.. det kan han göra ja tongue

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
terazzi
9 maj 2008 ·

Kommer förbi idag med big_smile

Stickan Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
9 maj 2008 · 961 Inlägg

blev inte av idag iheller... blir till att meka GLE istället! big_smile

Volvo 740 GLE "Banbil in progress" (1988)
Volvo 850 T5-R "Ground Zero" (1995)
Volvo 855 "T5-R" (1995)
Andreas79
10 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Gott om folk igår! Lägger upp mina bilder inom några dagar!

Och otroligt kanonfint väder igår med.. trevlig stämning!

Skulle uppskatta om NI som spelar hög musik slutar med det och NI som burnar slutar med det,
om vi ska kunna fortsätta ha träffen på samma ställe. Tack, respektera detta, annars lär det bli
fler klagomål bara!
smile

Senast redigerat av Andreas79 (10 maj 2008)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
10 maj 2008 · 4 418 Inlägg

Det som är lite segt är att folk droppar in lite när som... Hade vart bättre om alla var där mellan 19-20:30 så hade man kunnat fylla båda parkeringarna lätt! big_smile

Sen tror jag att man alltid kommer att få klagomål om man lägger träffen på samma ställe varje gång... Om man varierar är dt lättare med tollerans smile

Bara några tankar... Annars riktigt härlig kväll! Bilder finns i fotodelen! big_smile

thulle1
10 maj 2008 · 733 Inlägg

Andreas79 skrev:
OBS!

Klagomål av de som bor där bilträffen finns, jag hoppas verkligen att ni som spelar hög musik
och burnar respekterar detta och SLUTAR med sånt så vi slipper få mer klagomål, det är en SERIÖS bilträff jag vill ha, så jag hoppas ni tänker till extra mycket för att vi ska slippa detta problemet. smile

Tack!

Läs i Ystads Allehanda idag, där jag själv även komenterat:

"Motorbuller stör nattsömnen"
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs … 1066/YSTAD

Nattsömn Kl 19.00-21.00 ? vem sover då?vi e ju oftast ente på träffen och gör "oljud" längre än till 21.00
M.v.h. Emil

M.v.h. Emil
BMW 545i (2005)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
10 maj 2008 · 4 418 Inlägg

thulle1 skrev:

Andreas79 skrev:
OBS!

Klagomål av de som bor där bilträffen finns, jag hoppas verkligen att ni som spelar hög musik
och burnar respekterar detta och SLUTAR med sånt så vi slipper få mer klagomål, det är en SERIÖS bilträff jag vill ha, så jag hoppas ni tänker till extra mycket för att vi ska slippa detta problemet. smile

Tack!

Läs i Ystads Allehanda idag, där jag själv även komenterat:

"Motorbuller stör nattsömnen"
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs … 1066/YSTAD

Nattsömn Kl 19.00-21.00 ? vem sover då?vi e ju oftast ente på träffen och gör "oljud" längre än till 21.00
M.v.h. Emil

Lagstadga är ju att man ska visa hänsyn efter 22 när man bor i lägenhet... så att gnälla på oljud kl 20 så är man på hal is...

Andreas79
10 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Mina bilder - kommentera i denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 73#p953973

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
xlm 100% Skåning
10 maj 2008 · 357 Inlägg

Jill skrev:
Det som är lite segt är att folk droppar in lite när som... Hade vart bättre om alla var där mellan 19-20:30 så hade man kunnat fylla båda parkeringarna lätt! big_smile

Sen tror jag att man alltid kommer att få klagomål om man lägger träffen på samma ställe varje gång... Om man varierar är dt lättare med tollerans smile

Bara några tankar... Annars riktigt härlig kväll! Bilder finns i fotodelen! big_smile

Det kommer inte funka tyvärr, nu vet dom flästa att det är vid elgigantens parkering var annan fredag kl. 19.00, byter vi ställe nu så kommer det inte komma hälften så många bilar.

Tack för en fin träff igår, det var riktigt skönt väder ute också.
Vi ses den 23:e igen! (;


//xlm-

Andreas79
12 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Trevligt det kom en hel del bilar på senaste träffen.

Japp vi ses den 23:e - Välkomna igen då cool Vädret var kanon sist!

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
12 maj 2008 · 3 968 Inlägg

xlm skrev:

Jill skrev:
Det som är lite segt är att folk droppar in lite när som... Hade vart bättre om alla var där mellan 19-20:30 så hade man kunnat fylla båda parkeringarna lätt! big_smile

Sen tror jag att man alltid kommer att få klagomål om man lägger träffen på samma ställe varje gång... Om man varierar är dt lättare med tollerans smile

Bara några tankar... Annars riktigt härlig kväll! Bilder finns i fotodelen! big_smile

Det kommer inte funka tyvärr, nu vet dom flästa att det är vid elgigantens parkering var annan fredag kl. 19.00, byter vi ställe nu så kommer det inte komma hälften så många bilar.

Tack för en fin träff igår, det var riktigt skönt väder ute också.
Vi ses den 23:e igen! (;


//xlm-

Stämmer bra, folk känner till det och speciellt efter artiklarna i Ystads Allehanda vet ännu fler
om att det är träff just på Elgigantens Parkering.. tycker det är ett bra ställe att träffas på.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
12 maj 2008 · 3 968 Inlägg

Jill skrev:

thulle1 skrev:

Andreas79 skrev:
OBS!

Klagomål av de som bor där bilträffen finns, jag hoppas verkligen att ni som spelar hög musik
och burnar respekterar detta och SLUTAR med sånt så vi slipper få mer klagomål, det är en SERIÖS bilträff jag vill ha, så jag hoppas ni tänker till extra mycket för att vi ska slippa detta problemet. smile

Tack!

Läs i Ystads Allehanda idag, där jag själv även komenterat:

"Motorbuller stör nattsömnen"
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs … 1066/YSTAD

Nattsömn Kl 19.00-21.00 ? vem sover då?vi e ju oftast ente på träffen och gör "oljud" längre än till 21.00
M.v.h. Emil

Lagstadga är ju att man ska visa hänsyn efter 22 när man bor i lägenhet... så att gnälla på oljud kl 20 så är man på hal is...

Precis, håller med verkligen - löjligt av dem att klaga på oljud då... innan kl 22 tycker inte
att de bör gnälla.. håller med dig!

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang