Vad tycker du om nya GTA 4?

FireTraXX DFFL
3 maj 2008 · 9 020 Inlägg

decib3L skrev:

FireTraXX skrev:
Lasern dog, blir inget spelande för mig på ett tag...

Jobbigt sad

mmm, och nu har jag ju kommit 30% drygt in i spelet så det var ju inte JÄTTEKUL att skärmen helt plötsligt blev svart. tongue

EDIT:
Kom precis på att jag måste byta hårddisken till original och göra backup och sånt trams. sad
Fy fan va irriterande!!!

Senast redigerat av FireTraXX (3 maj 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mortalis VW-nörd?
3 maj 2008 · 4 332 Inlägg

Grymt kul spel, mkt mer frihet och sidomissionsen har blivit mkt bättre (som att va snut t.ex.), multiplayer funkar ju ganska klockrent förutom några laggapor ibland. Kör 360, så har inte upplevt nåra mp problem!

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
3 maj 2008 · 651 Inlägg

Har hunnit fastna lite grann, inte spelat så många timmar, dock bra story smile

Jag har det till ps3 och där läggs det in ca 3,5 gig på hdd, medans min polare har 360 och där installerade spelet ingenting.. Någon som vet vad det är som läggs in på ps3:an och varför dom inte gjort likadant på kryssboxen?

Mortalis VW-nörd?
3 maj 2008 · 4 332 Inlägg

De lägger in grejer på ps3an för att snabba upp laddningstiderna, vad jag hört handlar det om cirka 3-4 sekunder besparing på GTA IV.
Varför det inte installeras på 360 e väl bara för att man tycker helt enkelt inte de e värt den ytan för den lilla besparing som blir. PS3 har ju större media, blu-ray, och tar väl helt enkelt längre tid att ladda om man kör direkt från skiva än en traditionell dvd-spelare, rätta mig om jag har fel.

Senast redigerat av Mortalis (3 maj 2008)

FireTraXX DFFL
3 maj 2008 · 9 020 Inlägg

BluRay-läsaren är inte tillräckligt snabb för att klara av att hantera informationen från skivorna.
Därför installeras ett par gig från vissa spel, dock inte alla.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
3 maj 2008 · 651 Inlägg

Okej okej man tackar smile

Men nu till spelet igen.. Det suger apa, har försökt lira det nu 6-7 ggr i rad och så fort jag klarat ett uppdrag hänger spelet sig.. Det resulterar i tvångsavslutning på knappen sad Pallar inte lira mer nu för det bara fuckar sig non stop, hela tiden..

Rinnegan Malleus Malificarum
3 maj 2008 · 2 401 Inlägg

_ZooN_ skrev:
Okej okej man tackar smile

Men nu till spelet igen.. Det suger apa, har försökt lira det nu 6-7 ggr i rad och så fort jag klarat ett uppdrag hänger spelet sig.. Det resulterar i tvångsavslutning på knappen sad Pallar inte lira mer nu för det bara fuckar sig non stop, hela tiden..

Grymt otur isåfall.

Mitt har funkat klockrent, sen jag köpte det två dagar sen. Spelet är oändligt mycket bättre än föregångarna.

Enligt mitt tycke.

Dock så gillade jag Vice City storylinen bättre än denna.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Mr_ChriL Polestar
3 maj 2008 · 155 Inlägg

det här är det bästa som har hänt spelvärlden enligt mig smile har spelat det här massor nu ;D

men kan man inte få militärerna efter sig?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
3 maj 2008 · 6 170 Inlägg

Mr_ChriL skrev:
det här är det bästa som har hänt spelvärlden enligt mig smile har spelat det här massor nu ;D

men kan man inte få militärerna efter sig?

Det är väl som med dom flesta andra GTA, man måste komma längre i spelet för att få dom riktigt jobbiga j-larna efter sig tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
3 maj 2008 · 651 Inlägg

Tog mig tid till att läsa runt på lite forum och det är tydligen ett vanligt fel både till ps3 och xbox360, rockstar har själva inte gått ut med info om att det är fel på grejorna men det är väll bara en tidsfråga.. Ge mig en patch innan jag ger dom en spark i röven!

_Wallis_
3 maj 2008 · 4 506 Inlägg

Spelar det nu igen, Grymmt skoj! man kan ju börna isönder däckena! big_smile

Kan du andas kan du dö.
midnightmike
4 maj 2008 · 97 Inlägg

tycker att det är kul som fan:) e det nån som vet varför poliserna spärrar av hela manhattan så att man inte kan ta sig över?

Isröd
4 maj 2008 · 301 Inlägg

Jag har enbart spelat det på x-box men den var grymt fint detaljerat. kan knappt vänta tills man har inhandlat det till mitt ps3.

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!
Rushman Evolution Garage
4 maj 2008 · 1 299 Inlägg

Skitgrymt spel, men svårt att hantera alla special - rulla runt å ta skydd-madafaka moves när de e skottlossning.

Sky´s the limit...
Mr_ChriL Polestar
4 maj 2008 · 155 Inlägg

det roligaste med det här spelet är ju muliplayern ;D iaf när man är 16 pers och lirar polis och tjuv as sköj big_smile

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Fredrik.Gustavsson
4 maj 2008 · 2 123 Inlägg

Är det bara jag som klarat skiten ?
big_smile

Fredrik.Gustavsson
4 maj 2008 · 2 123 Inlägg

Frågan är bara vad man ska börja spela nu, Halo III, Assassins creed, Skate, Gears of war eller Burnout paradise ?

mellowd Drop Shop
4 maj 2008 · 926 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Är det bara jag som klarat skiten ?
big_smile

jag tror inte för 5 öre på att du har 100% redan..?

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
4 maj 2008 · 741 Inlägg

kom ut 24 april som pirat

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
mellowd Drop Shop
4 maj 2008 · 926 Inlägg

I know, men 100% på en vecka är inget man tar utan en sån där fuskguide.
alla hidden packages osv

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang