Vad tycker du om nya GTA 4?

FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Ifall nån vill ha en 198 sidor lång guide med kartor, fusk och koder till hur man klarar spelet.

Högerklicka här och välj spara som

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Izual
4 maj 2008 · 4 571 Inlägg

Spelet är grymt roligt även ganska snyggt med tanke på storleken.

Men jag blir så nyfiken hela tiden på allt annat så jag glömmer bort "main storyn" så jag kommer ju aldrig framåt wink

Fredrik.Gustavsson
4 maj 2008 · 2 123 Inlägg

mellowd skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Är det bara jag som klarat skiten ?
big_smile

jag tror inte för 5 öre på att du har 100% redan..?

Nej, inte 100% eftersom 40% är multiplayer och det kan inte jag spela av nån anledning:rolleyes:
Så jag har klarat 60%, hela singelplayer delen. Har iofs hört från många att multiplayer buggar mkt, svårt att komma in osv så jag tror inte jag missar något.
Så nog vill jag påstå att jag klarat hela spelet.

MatteR Sänk bensinskatten!
4 maj 2008 · 182 Inlägg

Hoppas på att jag ska få tag i ett ex i veckan nu. Sen ska jag nog låsa in mig i rummet å kasta ut nyckeln te låset genom fönstret tongue Fast fylla minikylen innan såklart tongue

/MatteR
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
4 maj 2008 · 651 Inlägg

Ingen annan som upplevt samma problem som jag beskrev tidigare i denna tråden?

FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

_ZooN_ skrev:
Ingen annan som upplevt samma problem som jag beskrev tidigare i denna tråden?

Provat att inte vara inloggad på PSN samtidigt som du spelar?
Ska tydligen lösa sådana buggar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
4 maj 2008 · 651 Inlägg

Nope det har jag inte gjort, kanske ska göra det och se om det funkar bättre..

Imorse kunde jag spela hur mycket som helst utan att det flippade men nu blir det bara "freeze" direkt när jag startar ett uppdrag eller ibland redan när det laddar spelet första gången

emiblash19
4 maj 2008 · 4 Inlägg

midnightmike skrev:
tycker att det är kul som fan:) e det nån som vet varför poliserna spärrar av hela manhattan så att man inte kan ta sig över?

du låser upp hela manhattan senare i spelet , har nästan vart så i alla gta'n att man börjar med ett litet område att köra omkring på som sedan växer big_smile btw får mitt imorrn (månda) läääängat big_smile:big_smilebig_smilebig_smile

emiblash19
4 maj 2008 · 4 Inlägg

Roz-104 skrev:
Har inte spelat det än :'(, längtar efter att det ska komma till pc big_smile

har för mej att dem inte ska släppa det till pc?

FireTraXX DFFL
4 maj 2008 · 9 020 Inlägg

emiblash19 skrev:

Roz-104 skrev:
Har inte spelat det än :'(, längtar efter att det ska komma till pc big_smile

har för mej att dem inte ska släppa det till pc?

Sluta hitta på.
Klart att det kommer till PC, sådana rykten startas enbart för att konsolfäräljningen ska ta fart och för att det tar längre tid att optimera spelet till att fungera smärtfritt på de flesta datorer.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Elik
4 maj 2008 · 55 Inlägg

emiblash19 skrev:

Roz-104 skrev:
Har inte spelat det än :'(, längtar efter att det ska komma till pc big_smile

har för mej att dem inte ska släppa det till pc?

Rockstar har väl sagt det om varje GTA spel men de flesta har ju kommit till pc ändå.

Senast redigerat av Elik (4 maj 2008)

MackanR
5 maj 2008 · 3 Inlägg

mm precis dom har sagt det... så det är ingen som hittar på

Mr_ChriL Polestar
5 maj 2008 · 155 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Frågan är bara vad man ska börja spela nu, Halo III, Assassins creed, Skate, Gears of war eller Burnout paradise ?

halo 3 såklart wink har du dom nya banorna?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Holiace
5 maj 2008 · 1 754 Inlägg

Bästa spelet i serien.

Jag har klarat 60% av hela spelet men jag har klarat hela storyn.

I <3 GTA IV

Jag kan inget om allt.
B0sse MK1<3
6 maj 2008 · 367 Inlägg

Roz-104 skrev:
Har dom inte snackat om att de kommer till PC i höst? Eller är jag ute o cyklar nu?

men tror att det släpps i oktober eller nått sånt:D

Det finns bara 2 sorters bra musik Rock & Roll!
Caddy Mk1 Turbodiesel Projektet
Passat Pendlarprojektet
NissanMotorsport
30 maj 2008 ·

jävligt bra smile ÄNDA tråkiga är att uppdragen är nästan alltid likadana.. mörda den å den.. jaga den å den me bil o.s.v .. visserligen har ja inte spelat klart än, nyss börjat typ, men hittils är de ju typ samma uppdrag hela tiden.. tongue så börjat lira lite på internet smile skoj skoj

Mikke_
31 maj 2008 · 9 Inlägg

Jag har klarat av storyn nu. Men nu är spelet riktigt drygt finns knappt någonting att göra, bara dejta tjejer och mörda poliser och göra små uppdrag åt Little Jacob.

Rickard_1987
31 maj 2008 · 70 Inlägg

Jag spelar de på Xbox 360 och tycker de e skit kul, har inte spelat så mycket än men än så länge e det klart mycket bättre än föregångarna iaf.

lindell90
31 maj 2008 · 876 Inlägg

klart det bästa GTA:) men 10/10? nja, 8.5/10 skulle jag nog sätta som betyg.

Tweak
31 maj 2008 · 379 Inlägg

Har klarat omking 50% har jag för mig, inte spelat på några veckor nu. Helt klart ett grymt spel, men jag tycker ändå att San Andreas är bättre. I det föredrar jag karaktärerna, hela storyn och framförallt uppdragen som jag tycker är mycket mer varierande än i IV.

Tyskstuk är äckligt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang