2097
Sök

Vad tycker du om nya GTA 4?

835 Inlägg
28 juni 2008
Kan man modda bilar? har inte hittat det än o jag har typ klarat ut skiten.... sad

39 Inlägg
28 juni 2008
Tycker det är svinkul tills storyn är utklarad

Nån som vet om det går att fixa san andreas till 360 ?
Senast redigerat av _Bobban_ (28 juni 2008)

876 Inlägg
29 juni 2008
_Bobban_ skrev:
Tycker det är svinkul tills storyn är utklarad

Nån som vet om det går att fixa san andreas till 360 ?

köp det till vanliga xbox. bör ju funka eftersom att man kan spela andra Xbox orginal spel big_smile

881 Inlägg
29 juni 2008
Epitaph skrev:
Kan man modda bilar? har inte hittat det än o jag har typ klarat ut skiten.... sad

Vad jag har hört så kan man inte det.

DFFL
9 020 Inlägg
29 juni 2008
Mr-A skrev:
hur långt har ni kommit med spelet... själv ligger jag på 40 %...

10-15% typ.
Lasern lade av på min 60Gb och skithögen till 40Gb som jag tvingat till mig tillsammans med kontroll, fjärrkontroll, Belkin HDMI-kabel och 100kr i presentkort vägrar ta emot min 160Gb HDD, bara spelar allan.
Så jag skiter i de gamla spelen, spelar bara nya spel och tittar på Blu-Rayfilmer.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
29 juni 2008
67% har gjort alla USJ, kört vigilante, skjutit en del duvor, men har en hel del av uppdragen kvar.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
28 september 2008
Jag tyckter att GTA 4 är skit roligt och det är jävlit bra grafik ochså wink

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2009
Jahapp om någon vecka så ska man få hjälp med att spela online på GTA IV och då så ska jag hämta Sultan RS som värkar var en skön bil att köra på GTA IV big_smile.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

1 814 Inlägg
2 februari 2009
det enda man kan klaga på är att det ofta är för mörkt sad

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2009
expect1991 skrev:

det finns en väder kod som man kan andväda då blir det inte för mörkt big_smile

NissanMotorsport
2 februari 2009
Ganska trist, likadana uppdrag hela tiden, döda den döda den döda den å den.. sen att dom har vissa bra funktioner i San Andreas som dom tagit bort, varför kan dom bara inte ha me dessa och utöka bara? tråkiga bilar, roligaste jag tycker är att köra på människor.. så nja san andreas är bättre..

Ej Medlem
369 Inlägg
2 februari 2009
Kan hålla med dig om att San Andreas är kul för där har man ju roliga fordon som typ fyrhjulingar o svävare. Men känslan o grafiken fpå GTA 4 är ganska grym! Hoppas det kommer ett nytt snart med allt från samtliga föregångare + lite till:D

You haven't lived until you found something worth dying for!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 februari 2009
Har kört en hel del GTA IV till xbox 360 och det är ett helt sjukt kul spel. Köpte det till PC också men det vill inte funka riktigt trots att datorn klarar de rekommenderade systemkraven, sånt suger sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 814 Inlägg
2 februari 2009
Rquired skrev:
Har kört en hel del GTA IV till xbox 360 och det är ett helt sjukt kul spel. Köpte det till PC också men det vill inte funka riktigt trots att datorn klarar de rekommenderade systemkraven, sånt suger sad

Du vet väl att det krävs en dator med typ Core i7 som klockas samt 4870x2 för att få någorlunda flyt va? spelet är så dåligt kodat till pc så det är inte sant. därför jag köpte det till 360.

vad är väderkoden till xbox 360 då? smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 februari 2009
expect1991 skrev:
Rquired skrev:

Du vet väl att det krävs en dator med typ Core i7 som klockas samt 4870x2 för att få någorlunda flyt va? spelet är så dåligt kodat till pc så det är inte sant. därför jag köpte det till 360.

vad är väderkoden till xbox 360 då? smile

Jo jag har ju förstått det, men det är så jävla tråkigt i och med att man har en dator som klarar de rekommenderade kraven för spelet men som förmodligen är för klen sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

56 Inlägg
3 februari 2009
expect1991 skrev:

Spelar du på Xbox kan du ändra ljusinställningarna ganska enkelt. Gå in på pausmenyn och sen finns det en flik där som du kan ändra ljusstyrkan med, maxa den så ser du hur bra som helst!

511 Inlägg
3 februari 2009
HaveUSeenMyS14 skrev:
Ganska trist, likadana uppdrag hela tiden, döda den döda den döda den å den.. sen att dom har vissa bra funktioner i San Andreas som dom tagit bort, varför kan dom bara inte ha me dessa och utöka bara? tråkiga bilar, roligaste jag tycker är att köra på människor.. så nja san andreas är bättre..

håller med till viss del.Uppdragen är lite enformiga men själva spelet är endå kul,dock borde det ha varigt lite mer att göra för jag har tröttnat lite på det nu.hmm

?

Driftmeister
218 Inlägg
3 februari 2009
tycker det är riktigt roligt, mycket mer verklighets relaterat om man jämför med tidigare spel, dock så saknas det kanske pyttelite spel känsla från de tidigare gta man spelat ^^,

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 februari 2009
Har hittat alla utom en jävla duvjävel så e riktigt sur på spelet nu tongue
Väntar på DLC paketet som kommer nu i februari, kanske kul smile Får se vad de vill ha för de...

DFFL
9 020 Inlägg
3 februari 2009
Forza_740 skrev:
expect1991 skrev:

det finns en väder kod som man kan andväda då blir det inte för mörkt big_smile

Eller så ändrar man i inställningarna...

Så behöver man inte fucka sina chanser till Trophies eller Achievments med koder.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök