Ingen som vill köpa bil nu för tiden..?

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
3 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Har lagt in en annons på blocket men det verkar helt dött...

Killen har också lagt in en samma där helt dött.

Jag har även kikat på bilar som är till salu och varit det ett bra tag men inte blivit sålda.

Är det typ torrt på köpa/sälja fronten just nu helt allmänt eller vad handlar det om?

En tjej kompis till mig hade varit inne på Bilia och där hade dem sagt att det var lågtryck eller vad man ska säga inom bilhandel just nu...




Hur är det dött eller inte? =P

I do it my way
Sebban89
3 maj 2008 · 115 Inlägg

Folk väntar väl till sommarn antar jag tongue

pukan2
3 maj 2008 · 3 182 Inlägg

håller med om lågtrycket, min bil har varit ute löjligt länge till ett löjligt lågt pris.

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
3 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Samma här... Tycker jag iaf... 42 K billigare vid snabb och smidig affär... Har lagt in en ny annons nyss för att kanske skapa nytt intresse annars har den varit till salu i ca 1 månad snart....

Senast redigerat av SweetBabyDoll (3 maj 2008)

I do it my way
response Studerande
3 maj 2008 · 463 Inlägg

Det kan säkert stämma, farsan har försökt sälja bilen hans i säkert två månader och det är inte en människa som är intresserad :S

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
bmx
3 maj 2008 · 7 100 Inlägg

och ja som ska sälja min volvo nu,inte en ända jävel lär ju höra av sej tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
AudiFors
3 maj 2008 · 906 Inlägg

haha fan:P jag som ska slänga ut min om ett par veckor=/

=)
Darkie dARKiE
3 maj 2008 · 5 031 Inlägg

Kan tänka mig att bensinpriset inte gör det bättre just nu?
Ska ialf lägga ut min snart när jag gått igenom motorn, så får vi se.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
krabban84
3 maj 2008 · 11 Inlägg

Nä det det är nog svårt att sälja bilar nu. Försöker ju bli av med lexusen men det är bara folk som vill byta mot andra bilar. Fast det brukar väl ta fart framåt sommrarna.

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
3 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Ha ha! Ja, då känns det ju inte så fruktansvärt konstigt att ingen fan vill köpa min då...

Jag tycker att det är sommar nu jag. ;P

I do it my way
Ellertz Norrlänning
4 maj 2008 · 1 453 Inlägg

visst är din volvo fin, men den är 13 år gammal och de är automat.. De avskräcker nog många tyvärr hmm

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Izual
4 maj 2008 · 4 571 Inlägg

Det verkar vara en dålig tid att sälja just nu, väldigt många bilar inklusive min egen som varit ute ett bra tag.

Men det drar nog igång snart när sommaren kommer på riktigt.

loudness
4 maj 2008 · 4 554 Inlägg

folk bill ha bränslesnåla miljöbilar bara skriv miljöbilsklassad å du lär va nerringd:P

Maizer
4 maj 2008 ·

Ska du göra många fler trådar om att din bil ligger på blocket?

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
4 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Ja...

Det verkar vara rätt så taskigt läge att lögga ut någor på annons nu alltså...

Har en till tjej kompis som också har ute sin bil på blocket och det står helt still där med... Några som ringt men ingen kommer och tittar...

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
4 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Maizer skrev:
Ska du göra många fler trådar om att din bil ligger på blocket?

Denna tråden handlar väl om torka på annonser?

I do it my way
zortep
4 maj 2008 · 911 Inlägg

Jag har också försökt få sålt min cordoba utan lyckat resultat. så nu tänker jag behålla den och fortsätta mitt mekande med den istället.

Kan ju vara så att det finns föööör många bilar i sverige smile och många verkar ju köpa helt nya bilar vilket gör att det blir mer svårsålt för privatpersoner.

pic up the phone, wazzzaaa
Aero T16
4 maj 2008 · 1 327 Inlägg

Sålde min opel astra 1998 på mindre än ett dygn för nån vecka sen. Efter klockan 21 var den ute på blocket och klockan 18 var den såld. Kan tillägga att den rullat 36000 mil.

Jimm
4 maj 2008 · 1 661 Inlägg

Sålde min Alto för några veckor sen, annonsen kom ut 22 30. 4 pers ringde innan 23. Strax efter jag klev upp dagen efter var den såld.

Piraten
4 maj 2008 · 166 Inlägg

söker en vinter bil just nu... Men folk tar ju ut hutlösa överpriser. De vill ha lika mycket betalt som bilhandlare. Problemet med det är att hos bilhandlare får man lite graniter vid bilköp så om bilen går sönder veckorna efter köp så kan man ju häva skiten eller få det fixat gratis.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang