Lite lätta småskojjiga bilder från utställningen. Har nog lyckats plåta ALLA bilar och några till utanför. Är det någon som har önskemål är det bara o slänga iväg ett PM så ska jag se om ja kan gräva fram nått.. Fotat med en Nikon D40, uv-filter och 18-55mm objektiv. Tyvärr ej RAW pga antalet foton..
Nåväl. Lite smått o gått vad jag orkar med ikväll:
Senast redigerat av AdamOpel (3 maj 2008)
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Riktigt bra bilder från en kanon träff för mig är det 3 året som jag besöker denna träff avstått från Emmaboda två år irad bara för att åka hit man blir trevligtbemött bra organisation, härliga besökare och grymt mycket trevligt bil folk, Sen vill jag tillägga riktigt läckra bilder
Mvh:Magnus
Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Riktigt roligt med lite annorlunda bilder också! Inte bara de vanliga "stativ snett frammifrån med 18mm" bilderna Hörde förövrigt att det var en grym Vauxhall där? Lite bilder på den vore kul
Lägg upp fler bilder Adam plz vi som var på träffen vet ju att det fanns massa fina bilar! Jag tog inga kort för jag räknade med att andra gjorde det
uuhhff.. ja vi får se om det inte blir någon mer som lägger upp kort så får jag väll ta och göra det lite mer seriöst.. eventuellt så slänger jag över korten till chrizz så kommer det upp under evenemang..
att editera 350 kort är inget jag är sådär jäääätte sugen på däremot måste jag erkänna
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B ST2000 ( såld )
Riktigt roligt med lite annorlunda bilder också! Inte bara de vanliga "stativ snett frammifrån med 18mm" bilderna Hörde förövrigt att det var en grym Vauxhall där? Lite bilder på den vore kul
haha ja den var jäkla fin den där vauxhallen! . ja vill inte göra "gratis promotion" så dom bilderna får hålla sig till min sida
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B ST2000 ( såld )