4164
Sök

Nån som känner sej träffad ? Norrköping

7 120 Inlägg
4 maj 2008
Ingen här på garaget. Men "teddybearvby" känner honom. Allt jag vet.

12 086 Inlägg
4 maj 2008
Så går de när man inte håller avstånd!

Minst en sån där olycka händer VARJE gång det är en större träff, helt otroligt vad svårt de ska va o hålla avstånd.

Såg kraschen igår och passageraren hade inte bälte såg de ut som, för de va en stor fin ring i framrutan på hans sida smile haha och så stog han o skruva loss högtalarna medans dom bärga skiten ! lol

5 198 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
nästan likadant på varje träff,, alltid nån som ska leka å tror sej behärska bilen... men det gör dom inte,,,

Tyskstükare!
225 Inlägg
4 maj 2008
Jag visste att det skulle vara Bil träff i norrköping.
Men att det skulle röra sig om "streetrace" det hade jag ingen aning om.. rollcool

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
4 maj 2008
Duktiga killar.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

7 120 Inlägg
4 maj 2008
Det var ju inget race, dessutom så lekte han ju inte..

V-Power
1 186 Inlägg
4 maj 2008
gamlingen skrev:
nästan likadant på varje träff,, alltid nån som ska leka å tror sej behärska bilen... men det gör dom inte,,,

Nästan likadant på varje träff??? Va e du på för träffar?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

1 397 Inlägg
4 maj 2008
Det  var visst race på kvällen... smile men inte där

654 Inlägg
4 maj 2008
JapMax skrev:

Minst en sån där olycka händer VARJE gång det är en större träff, helt otroligt vad svårt de ska va o hålla avstånd.

Såg kraschen igår och passageraren hade inte bälte såg de ut som, för de va en stor fin ring i framrutan på hans sida smile haha och så stog han o skruva loss högtalarna medans dom bärga skiten ! lol

Det var någon som sa att airbagen hade smällt upp och plockat framrutan.

7 120 Inlägg
4 maj 2008
Det var airbagen

Maizer
4 maj 2008
Aerodynamik skrev:
Det var ju inget race, dessutom så lekte han ju inte..

Jag stod vid rondellen, han var den enda som drog på sladd igenom, två sekunder smällde han in i bmwn framför. Så jo, visst lekte han.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 maj 2008
jag vet vem killen är men tänker inte hänga ut honom här.. tycker bara det va tråkigt det som hände, att de körde ihop var väll lika mkt bådas fel enligt mig.. plus de va airbagen som gjorde att de blev krash i vindrutan,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

12 086 Inlägg
4 maj 2008
danhild skrev:
JapMax skrev:

Det var någon som sa att airbagen hade smällt upp och plockat framrutan.

Vadå hade den studat in i förarens skalle och sen upp i högerkant av rutan? lol

Lr de kanske va passagerar-airbagen ni snacka om? wink

Sök