Angående: Jönköpingsträffar snart eller? : )

Strongman
11 mars 2009 · 203 Inlägg

Nu börjar det bli vårvibbar istan!
Snart borde väl någon parkering fyllas upp med lite bilar?

volvofidde
11 mars 2009 · 77 Inlägg

Jag var i Jkpg i fredags men det var heldött... tongue

Volvo 940 Turbo "S90R" (1995)
RaggarVargen
11 mars 2009 · 210 Inlägg

Snö idag hmm det som var torrt på backen igår sad

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
badass_cossie
11 mars 2009 · 19 Inlägg

allt börjar nog dra igång efter elmia...det finns nog ett par som jag som inte har fått ihop bilen än...

In it, 2 win it...
RaggarVargen
11 mars 2009 · 210 Inlägg

Längtar till Elmia! Någon mer?

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
BoostGuy
11 mars 2009 · 953 Inlägg

Om man längtar till Elmia=) det va snö imorse och nu är den borta=) Hata snö nu.

BoostGuy
20 mars 2009 · 953 Inlägg

Tja på er som måpnga ha märkt är väderet på topp visst kanske inte de varmaste men ändå rätt gott tänkte om intresse finns för en träff på a6  efter stängningen ikväll Fredag 20/3. Skulle vara kul att se om det finns lite intresse.

nicke_34 Yrkesförare
20 mars 2009 · 1 267 Inlägg

Mattias_JKPG skrev:
Tja på er som måpnga ha märkt är väderet på topp visst kanske inte de varmaste men ändå rätt gott tänkte om intresse finns för en träff på a6  efter stängningen ikväll Fredag 20/3. Skulle vara kul att se om det finns lite intresse.

Har jag lite tid över så tittar jag förbi big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
voric
20 mars 2009 · 12 Inlägg

Nån mer som ska dit idag? Funderar på att åka några pers från skövde nämnligen..

bumpe Lastbilsmekaniker
21 mars 2009 · 3 878 Inlägg

Bor en bit ifrån Jkpg men är där ibland på helgkvällar... Var rör sig folket även om det inte blir någon träff? Låter som att det är bilar i stan men bara att de inte står stilla. Jag menade inte streetrace utan bara brumma runt lite där det rör sig lite roligare bilar smile

BoostGuy
21 mars 2009 · 953 Inlägg

Ica Maxi parkeringen

TheFlyingDutchman Holländare
22 mars 2009 · 20 Inlägg

Är de ingen problem med poliser då?
Jag e bara vann med streetrace/meetings i Amsterdam-området.. smile

JHC
31 mars 2009 · 17 Inlägg

Mattias_JKPG skrev:
Ica Maxi parkeringen

De tråkiga är att de bara värkar vara 740 raggarna som hänger där..man börjar ju faktiskt undra var dom lite mer snyggare bilarna håller hus..de borde ju va dax att dom kommer ut nu..smile

Don´t race if you dont can lose...
Blomsterberg plattsättare!
1 april 2009 · 804 Inlägg

JHC skrev:

Mattias_JKPG skrev:
Ica Maxi parkeringen

De tråkiga är att de bara värkar vara 740 raggarna som hänger där..man börjar ju faktiskt undra var dom lite mer snyggare bilarna håller hus..de borde ju va dax att dom kommer ut nu..smile

det börjar nalkas där emot nu ijallafall

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
BoostGuy
2 april 2009 · 953 Inlägg

Det e bara att ta en titt förbi coop elle nått ställ där de kördes träffar för året.

bosabengt
2 april 2009 · 2 035 Inlägg

hur blir det i elmiahelgen? nåt organiserat på kvällen? eller som vanligt ett vimmel av bilar??

Biljudsveteran sen 1984!
RaggarVargen
2 april 2009 · 210 Inlägg

Skulle vara skjyst om någon kunde säga dom vanligaste street race platserna i jkpg, vet bara om den bortanför biltema/BRL hållet

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
gravityone Fixare
3 april 2009 · 321 Inlägg

RaggarVargen skrev:
Skulle vara skjyst om någon kunde säga dom vanligaste street race platserna i jkpg, vet bara om den bortanför biltema/BRL hållet

Den sträckan du talar används inte längre av de seriösa arrangörerna i jönköping pga den låga standarden och den höga olycksrisken. Finns inga sträckor inne i stan som används alls utan alla har börjat dra sig ut från stan till mer avskilda platser. Kommer testas några nya sträckor under våren men utvärderingen kommer inte vara klar förrän framåt industrisemesterns början.

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
gravityone Fixare
3 april 2009 · 321 Inlägg

bosabengt skrev:
hur blir det i elmiahelgen? nåt organiserat på kvällen? eller som vanligt ett vimmel av bilar??

Är ingen arrangör med vana som vill ta sig att ett event under Elmia så har svårt att tro att det kommer bli nått. Finns alltid oseriösa arrangörer som tar på sig att skapa nått men då de inte har rätt utrustning och kunskapsnivå brukar det alltid sluta i kaos. Men mycket bilar kommer det nog cirkulera i jönköpingstrakten iaf.

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang