Får hoppas att det inte blir snö i år då Men vad tror ni polisen säger om folk öppnar bommen,för tidigare år vet jag att dom bara har åkt förbi men om folk öppnar bommen på sitt egna lilla sett tror jag dom inte är så förlåtande längre
Senast redigerat av volvo_744_turbo (6 april 2009)
Åker ner till Jönköping Fredag-Söndag under påskhelgen, kommer vara på Coop-parkeringen bakom A6 på eftermiddagarna och kvällarna såklart! http://www.youtube.com/watch?v=-DhVERXBEPg
bommarna stängs kl 10 till den parkeringen numera
Oj det tror du inte vi fixar så dom är öppna hehehehehe
Får väl påpeka än en gång.
8 Uppmaning till brott • Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Jag har inget emot er som har volvo, MEN snälla sluta sladda omkring på Ica Maxi parkeringen när det står andra bilar där. Det skvätter grus och sten mm upp på bilar som kan förstöra mycket. Och hur duktiga ni än är med att sladda så kan det bli ett misstag och sladda in i en bil. Som sagt inget emot er med volvo men det är alltid volvosarna som sladdar runt.
Sen undrar jag vart alla japanare har tagit vägen i Jkpg? Var alltid mer förr
Som sagt inget emot er med volvo men det är alltid volvosarna som sladdar runt.
Inte jag inte
Hur är det för övrigt på dessa träffarna egentligen? Är coop / maxi träffarna de enda som finns här i närheten? Har inte koll på evenemangen, men kommer här något "stort" här hos oss, eller blir det till att köra några mil?
Jag har inget emot er som har volvo, MEN snälla sluta sladda omkring på Ica Maxi parkeringen när det står andra bilar där. Det skvätter grus och sten mm upp på bilar som kan förstöra mycket. Och hur duktiga ni än är med att sladda så kan det bli ett misstag och sladda in i en bil. Som sagt inget emot er med volvo men det är alltid volvosarna som sladdar runt.
paaah xD vi har aldrig sladdat me min hög kanske för att de inte går
paaah xD vi har aldrig sladdat me min hög kanske för att de inte går
Nu säger jag inte att alla volvosar inne i stan eller utanför sladdar på Ica Maxi. Utan all dom som sladdar på Ica Maxi har volvo
Håller med dom som sladda är mest volvo folket och speciellt de som hände i lördags va grymt tråkigt och fatta inte va man vinner på att säga att ingen ha kört löjligt bättre att erkänna att man ha gjort misstag. Blev både rädd och väldigt sur när man bränner gummi så nära bilar Dax att börja tänka lite.
Säger inte att jag kanskeinte håller med, MEN, är man rädd för stenskott på bilen skall man nog låsa in den i garage och aldrig köra den på väg. Stenskott kommer alltid på bilen förr eller senare. Sedan är ju Maxi parkeringen ganska stor på Maxi, man måste ju inte stå där dem bruka köra. Vill man kan man parkera bilen på Shell och gå bort och titta på alla andra bilar och snacka skit.
Men kan väl hålla med om att det är onödigt att hålla på att sladda på parkeringen pga. säkerheten och vill man inte att de ska sätta upp bommar på Maxi oxå så kanske man inte ska göra det. Det är ju därför de satt bommar på Coop, massa märken i asfalten pga. att folk envist måste hålla på att börna och sladda..