1892
Sök

Angående: Jönköpingsträffar snart eller? : )

210 Inlägg
5 april 2009
Baloo79 skrev:
RaggarVargen skrev:
Baloo79 skrev:
Är de nån här som vet om de e nått ös på lördag kväll efter elmia ? har för mig att de brukar hända något då i jönköping smile

Följ strömmen eller glid till Coop parkeringen, GÅR INTE MISSA eller Inte höra tonguetongue

faen va najs smile LÄR dra dit smile

Händer alltid roligheter under Elmia smile  Hela helgen smile

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

19 Inlägg
6 april 2009
Får hoppas att det inte blir snö i år då tongue Men vad tror ni polisen säger om folk öppnar bommen,för tidigare år vet jag att dom bara har åkt förbi men om folk öppnar bommen på sitt egna lilla sett tror jag dom inte är så förlåtande längre hmm
Senast redigerat av volvo_744_turbo (6 april 2009)

210 Inlägg
6 april 2009
Svårt med universalnyckel till bommar

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

3 390 Inlägg
6 april 2009
RaggarVargen skrev:
Team-Adolfsson skrev:
bjornE_ skrev:
Åker ner till Jönköping Fredag-Söndag under påskhelgen, kommer vara på Coop-parkeringen bakom A6 på eftermiddagarna och kvällarna såklart! smile
http://www.youtube.com/watch?v=-DhVERXBEPg

bommarna stängs kl 10 till den parkeringen numera tongue

Oj det tror du inte vi fixar så dom är öppna tongue hehehehehe tongue

Får väl påpeka än en gång.

8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

953 Inlägg
6 april 2009
Bommarna e öppna till coop stänger men kan tänka mig att dom e nere  redan tidigare. Varför vara där när hela övriga a6 finns m.m större plats

6 851 Inlägg
6 april 2009
Mattias_JKPG skrev:
Bommarna e öppna till coop stänger men kan tänka mig att dom e nere  redan tidigare. Varför vara där när hela övriga a6 finns m.m större plats

Håller nog med där. Coop parkeringen är ju inte den ända som finns..

953 Inlägg
6 april 2009
precis de finns  alla möjliga ställen

953 Inlägg
16 april 2009
Någon som e sugen på träff imorgon ? maxi? 2030. och snälla skippa nedskräpandet bara för alla trevnad plus att få slippa polis m.m

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
16 april 2009
Mattias_JKPG skrev:
Någon som e sugen på träff imorgon ? maxi? 2030. och snälla skippa nedskräpandet bara för alla trevnad plus att få slippa polis m.m

hade vatt trevligt och komma men inte kul när lamelerna slira hmm

Avstängd
15 Inlägg
8 maj 2009
någon träff i Jönköping imorgon,lördag eller? Maxi klockan 20.00 står vi där!

113 Inlägg
8 maj 2009
Nissan_sx skrev:
någon träff i Jönköping imorgon,lördag eller? Maxi klockan 20.00 står vi där!

Får du muta SMHI så det blir väder smile

953 Inlägg
9 maj 2009
Vädret se mer lovande ut idag träff 20:00 maxi

1 255 Inlägg
9 maj 2009
Mattias_JKPG skrev:
Vädret se mer lovande ut idag träff 20:00 maxi

Bara träff eller race med?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

236 Inlägg
26 maj 2009
Jag har inget emot er som har volvo, MEN snälla sluta sladda omkring på Ica Maxi parkeringen när det står andra bilar där. Det skvätter grus och sten mm upp på bilar som kan förstöra mycket. Och hur duktiga ni än är med att sladda så kan det bli ett misstag och sladda in i en bil.
Som sagt inget emot er med volvo men det är alltid volvosarna som sladdar runt.

Sen undrar jag vart alla japanare har tagit vägen i Jkpg? Var alltid mer förr sad

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo

stray dog
197 Inlägg
26 maj 2009
ergoproxy skrev:

Inte jag inte smile

Hur är det för övrigt på dessa träffarna egentligen? Är coop / maxi träffarna de enda som finns här i närheten?
Har inte koll på evenemangen, men kommer här något "stort" här hos oss, eller blir det till att köra några mil?

......... att jag ens orkar bry mig......

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
26 maj 2009
ergoproxy skrev:
Jag har inget emot er som har volvo, MEN snälla sluta sladda omkring på Ica Maxi parkeringen när det står andra bilar där. Det skvätter grus och sten mm upp på bilar som kan förstöra mycket. Och hur duktiga ni än är med att sladda så kan det bli ett misstag och sladda in i en bil.

Sen undrar jag vart alla japanare har tagit vägen i Jkpg? Var alltid mer förr sad

paaah xD vi har aldrig sladdat me min hög tongue kanske för att de inte går big_smile

236 Inlägg
26 maj 2009
ralle_boyen skrev:
ergoproxy skrev:

paaah xD vi har aldrig sladdat me min hög tongue kanske för att de inte går big_smile

Nu säger jag inte att alla volvosar inne i stan eller utanför sladdar på Ica Maxi. Utan all dom som sladdar på Ica Maxi har volvo tongue

953 Inlägg
26 maj 2009
Håller med dom som sladda är mest volvo folket och speciellt de som hände i lördags va grymt tråkigt och fatta inte va man vinner på att säga att ingen ha kört löjligt bättre att erkänna att man ha gjort misstag. Blev både rädd och väldigt sur när man bränner gummi så nära bilar Dax att börja tänka lite.

6 851 Inlägg
26 maj 2009
Säger inte att jag kanskeinte håller med, MEN, är man rädd för stenskott på bilen skall man nog låsa in den i garage och aldrig köra den på väg. Stenskott kommer alltid på bilen förr eller senare. Sedan är ju Maxi parkeringen ganska stor på Maxi, man måste ju inte stå där dem bruka köra. Vill man kan man parkera bilen på Shell och gå bort och titta på alla andra bilar och snacka skit.

Men kan väl hålla med om att det är onödigt att hålla på att sladda på parkeringen pga. säkerheten och vill man inte att de ska sätta upp bommar på Maxi oxå så kanske man inte ska göra det.
Det är ju därför de satt bommar på Coop, massa märken i asfalten pga. att folk envist måste hålla på att börna och sladda..

236 Inlägg
26 maj 2009
Tycker mer det handlar om respekt för andras bilar.

Sök