2225
Sök

Angående: Jönköpingsträffar snart eller? : )

210 Inlägg
31 juli 2009
Glöm inte Action Meet på Mantorp nu i helgen och sedan Vetlanda crusingen senare på Lördags kvällen för dom som är intreserade smile

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

953 Inlägg
9 augusti 2009
Tja tänkte höra med folket här inne om en sak. Nu när det finns tre klubbar/team i Jönköping så tycker jag att träffarna i stan ha dött ut. Det är typ inga träffar innan R*** eller efter. Det är nått jag verkligen saknar i denna stad. Vi hade det ju så bara för 2 år sen då Jrc hade hand om allt och de sakna man mycket för de var väldigt kul och mycket trevligt. Jag vet inte varför anledningen är sån nu att de inte blir nått längre. Denna sommaren har varit seg vi haft stora motgångar för oss bilintresserade i och med alla händelser kring maxi och coop. Tycker det e tråkigt att det ha blivit en sån här stämmning i JKPG skulle vara kul att höra vad ni övriga tycker=)

Om det e så att ni inte vill ta de öppet så finns ju PM skulle vara kul att höra någon från Jrc berätta lite för jag ha inte fattat något om varför de e så här. mest intresserad av att bara veta och se om de gå att göra något ot detta smile

jag saknar de tidigare åren på Coop

Mvh Matte

77 Inlägg
9 augusti 2009
Mattias_JKPG skrev:
Tja tänkte höra med folket här inne om en sak. Nu när det finns tre klubbar/team i Jönköping så tycker jag att träffarna i stan ha dött ut. Det är typ inga träffar innan R*** eller efter. Det är nått jag verkligen saknar i denna stad. Vi hade det ju så bara för 2 år sen då Jrc hade hand om allt och de sakna man mycket för de var väldigt kul och mycket trevligt. Jag vet inte varför anledningen är sån nu att de inte blir nått längre. Denna sommaren har varit seg vi haft stora motgångar för oss bilintresserade i och med alla händelser kring maxi och coop. Tycker det e tråkigt att det ha blivit en sån här stämmning i JKPG skulle vara kul att höra vad ni övriga tycker=)

Om det e så att ni inte vill ta de öppet så finns ju PM skulle vara kul att höra någon från Jrc berätta lite för jag ha inte fattat något om varför de e så här. mest intresserad av att bara veta och se om de gå att göra något ot detta smile

jag saknar de tidigare åren på Coop

Mvh Matte

Du var inte ute igår lr?lol

953 Inlägg
9 augusti 2009
Jo det va jag. men som jag skrev jag saknar träffarna som va innan

52 Inlägg
10 augusti 2009
se om vädret är bra nu på lördag då så kanske alla som ser dethär kan glida förbi coop EXAKT klockan 20:00?
kan väl inte va så svårt?

12 086 Inlägg
10 augusti 2009
Den där Pro racingklubben ger jag inte mikt för tongue
Vill inte såra någon men vilken bunt wannabies, spec skrothandlarn med mercan lol

6 851 Inlägg
10 augusti 2009
JapMax skrev:
Vill inte såra någon men vilken bunt wannabies, spec skrothandlarn med mercan lol

Får man fråga varför?
Är själv inte medlem, men skullevara kul att veta..

Stance is romance
38 Inlägg
11 augusti 2009
JapMax skrev:

Eller Den rå fula Saab 9000? måste vara de fulaste jag någonsin har sett ; / srry för OT

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
11 augusti 2009
vrf e alla imot pro racing ? de kvitta väll va man har för bil lr ? :S

Fixare
321 Inlägg
11 augusti 2009
JapMax skrev:

Han är inte medlem i PRO längre. Han har ju startat nått eget. Om det nu är neonmercan du också menar tongue

Lone Star Garage

61 Inlägg
11 augusti 2009
SymRacing skrev:
JapMax skrev:

Eller Den rå fula Saab 9000? måste vara de fulaste jag någonsin har sett ; / srry för OT

haha säger killen med epa

61 Inlägg
11 augusti 2009
är det något race i helgen ? är de samma ställe som innan isåfall?

846 Inlägg
11 augusti 2009
SymRacing skrev:
JapMax skrev:

du menar den saab 9000 taladegan som e ruggit fin smile ? fulaste tror jag nog inte ska du se smile !

Pro Racing
52 Inlägg
11 augusti 2009
JapMax skrev:

Wannabie vad?

137 Inlägg
11 augusti 2009
Sedan jag flyttade hit har jag insett att Jkpg behöver
- En grupp intelligenta och driftiga människor som kan utgöra styrelse i en registrerad motorförening
- Medlemsavgifter in i föreningen från aktiva bilintresserade som förväntar sig att få något för sina cash
- Aktiviteter i föreningen som främjar vårt bilintresse samt bevisar för kommun och länsstyrelse att vi som grupp kan sköta oss

Får man detta klimat tror jag att vårt bilintresse vid Vätterns fot kan blomstra och utvecklas.

Vem tar tag i stafettpinnen? wink

846 Inlägg
11 augusti 2009
Ramming_Air skrev:
Sedan jag flyttade hit har jag insett att Jkpg behöver
- En grupp intelligenta och driftiga människor som kan utgöra styrelse i en registrerad motorförening
- Medlemsavgifter in i föreningen från aktiva bilintresserade som förväntar sig att få något för sina cash
- Aktiviteter i föreningen som främjar vårt bilintresse samt bevisar för kommun och länsstyrelse att vi som grupp kan sköta oss

Får man detta klimat tror jag att vårt bilintresse vid Vätterns fot kan blomstra och utvecklas.

Vem tar tag i stafettpinnen? wink

håller med dig faktist smile du kan ta staffetpinnen wink

137 Inlägg
11 augusti 2009
Haha, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att vara med och driva en sådan förening, men inte själv.

3 390 Inlägg
11 augusti 2009
thimmy_v4 skrev:
är det något race i helgen ? är de samma ställe som innan isåfall?

Medlem i över ett år och inte läst reglerna ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Fixare
321 Inlägg
12 augusti 2009
Ramming_Air skrev:
Haha, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att vara med och driva en sådan förening, men inte själv.

finns många som säger likadant som dig......

Lone Star Garage

953 Inlägg
12 augusti 2009
Varför inte bara låta de bli som de alltid har varit  ett gäng som håller i de mesta och sen att vi alla hjälps åt Tex JRC dom ha gjort de kanon under alla åren som jag har varit med och kan säga att dom vet vad dom gör och kan sin sak. så att bilda nya klubbar och sånt tror jag inte löser problem tyvärr vi se ju nu hur de se ut  de flesta som va med i JRC som rookies och sånt ha splittrats och allt e utsprit och de bildas klubbar till höger och vänster. Vi ha ju alla ett intresse bilar och varför inte då låta en klubb/team köra de  vi kommer alla få del ta på träffar och de flesta veta vart de körs. Jag tycker de va mycket bättre innan. Detta med att bilda klubbr e inte så lyckat.

Sök