3733
Sök

Angående: Jönköpingsträffar snart eller? : )

137 Inlägg
12 augusti 2009
Det jag känner är att det krävs organisering för att det ska hända något. Att man sporadiskt lägger inlägg i ett rikstäckande forum och "hör sig för om det är några träffar på g" tror jag inte är så effektivt. I en förening (har själv varit delaktig i TACS och TPC) så når man sina medlemmar på ett enkelt sätt, samt att det finns en kassa som kan användas för att producera lite mer variation än rena parkeringsträffar.
Men det är bara min åsikt. Och skulle det finnas likatänkade med engagemang så kan ni ju alltid skicka ett PM.

6 851 Inlägg
12 augusti 2009
Ramming_Air skrev:
Det jag känner är att det krävs organisering för att det ska hända något. Att man sporadiskt lägger inlägg i ett rikstäckande forum och "hör sig för om det är några träffar på g" tror jag inte är så effektivt. I en förening (har själv varit delaktig i TACS och TPC) så når man sina medlemmar på ett enkelt sätt, samt att det finns en kassa som kan användas för att producera lite mer variation än rena parkeringsträffar.
Men det är bara min åsikt. Och skulle det finnas likatänkade med engagemang så kan ni ju alltid skicka ett PM.

Ansök då medlemskap i PRO Racing? Du får väl jobba dej upp inom den klubben och se till att något händer. Att starta något nytt, IGEN, tror inte jg skulle funka.

2 014 Inlägg
12 augusti 2009
Känns som att det snarare börjar gå inflation på "racingklubbar" tycker jag. Vad som glöms bort är att kvantitet i detta fallet inte är bättre än kvalitet.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

953 Inlägg
13 augusti 2009
Håller med alecci där. det blir ju mer klubb i klubb och det är ju inte meningen. vi ha ju PRO sen folk vill gå med där eller inte det är ju upp till var och en. Men alternativ finns helt klart. själv ä'r jag väldigt splittrad om just sånt nu. finns vissa anledningar.

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
13 augusti 2009
vrf kan ingen starta en klubb som bryr sig om oss utanför jkpg med ! allti e de jävla jkpg ..

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
13 augusti 2009
Razorback skrev:
JapMax skrev:
Den där Pro racingklubben ger jag inte mikt för tongue
Vill inte såra någon men vilken bunt wannabies, spec skrothandlarn med mercan lol

Wannabie vad?

Frågar samma sak......Wannabie vad?
Senast redigerat av sebbe666 (13 augusti 2009)

No Shame Racing Crew

Fixare
321 Inlägg
14 augusti 2009
ralle_boyen skrev:
vrf kan ingen starta en klubb som bryr sig om oss utanför jkpg med ! allti e de jävla jkpg ..

hur menar du nu? Alla är väl välkomna i exempelvis PRO? Jag har då inte hört nått annat iaf....
Sen att klubben råkar ha sitt säte i jkpg är väl bara att ta.

Lone Star Garage

6 851 Inlägg
14 augusti 2009
ralle_boyen skrev:

Men varför gör du inte det själv då..Det hjälper inte att gnälla.tongue

846 Inlägg
15 augusti 2009
gravityone skrev:
ralle_boyen skrev:

hur menar du nu? Alla är väl välkomna i exempelvis PRO? Jag har då inte hört nått annat iaf....
Sen att klubben råkar ha sitt säte i jkpg är väl bara att ta.

haha tongue jo jo men jämt e de så att man måste åka t jkpg vrf aldrig en träff i vetlanda lr något ?big_smile

846 Inlägg
15 augusti 2009
TT-Avant skrev:
ralle_boyen skrev:

haha xD troru jag orka hålla på med sånt ? tongue

2 283 Inlägg
15 augusti 2009
ralle_boyen skrev:
TT-Avant skrev:
ralle_boyen skrev:

Du verkar bara korkad och dryg som säger emot dig själv ju.

R.I.P. Michael Jackson!

6 851 Inlägg
15 augusti 2009
ralle_boyen skrev:
TT-Avant skrev:
ralle_boyen skrev:

Då ska man inte sitta här och gnälla heller..man kan inte räkna med att andra alltid ska göra saker åt en.roll

846 Inlägg
17 augusti 2009
Pikey skrev:
ralle_boyen skrev:
TT-Avant skrev:

Du verkar bara korkad och dryg som säger emot dig själv ju.

aldrig sagt att jag är smart eller smile asså ärligt vissa verka va helt blåsta som inte tål lite skämt yikes

157 Inlägg
17 augusti 2009
hur ser det ut med träff i helgen?
är sugen på att dra in big_smile men åker inte in om det inte är något spikat!!!

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

Pro Racing
52 Inlägg
17 augusti 2009
Tycker me att en träff i helgen hade varit kul.
Fredag 21/8 20.30Media Markts parkering?
Kan det vara någon som är intresserad av detta?
Senast redigerat av Razorback (17 augusti 2009)

6 851 Inlägg
17 augusti 2009
Razorback skrev:

Ja det kanske man kommer på..om bara vädret är bra. Om det skulle vara regn kan vi väl säga Coop nedre plan (under taket)?

62 Inlägg
18 augusti 2009
Man får väl glida förbi och se om det händer nåt.....

157 Inlägg
18 augusti 2009
jag glider nog förbi också.

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

953 Inlägg
18 augusti 2009
Härligt mike=) Som de ser ut nu kanske vi klarar oss från regnet  smile Jag kommer hoppas jag om inget annat händer.

Pro Racing
52 Inlägg
18 augusti 2009
TT-Avant skrev:
Razorback skrev:

Ja det kanske man kommer på..om bara vädret är bra. Om det skulle vara regn kan vi väl säga Coop nedre plan (under taket)?

Ja eller vi säger att vi samlas på Mediamarkt 20.30 och om vädret är dåligt så åker vi bort till coop undre?

Sök