2151
Sök

Angående: Jönköpingsträffar snart eller? : )

Ratthållare på E4
165 Inlägg
22 juli 2008
Kommer förbi om inget dyker upp.

Är livet värt att liva utan bil??

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
22 juli 2008
Rikat skrev:
Edvinoo skrev:
kommer de nån till biltema eller ?

jag ska väl dit o kolla läget. Ta med dig brorsan de va ett tag sen man träffade han:P

aaa snacka me han ida han fick ju sitt körkort ida så ja försökte övertala han om att komma.. ska tvinga han tvätta min bil innan bara big_smile

Inspiration comes standard

52 Inlägg
22 juli 2008
Edvinoo skrev:
Rikat skrev:
Edvinoo skrev:
kommer de nån till biltema eller ?

jag ska väl dit o kolla läget. Ta med dig brorsan de va ett tag sen man träffade han:P

aaa snacka me han ida han fick ju sitt körkort ida så ja försökte övertala han om att komma.. ska tvinga han tvätta min bil innan bara big_smile

haha jaså:D säg grattis till han då:)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
23 juli 2008
Rikat skrev:
Edvinoo skrev:
Rikat skrev:

aa ska göra de-- men dicken vill inte dit säger han. han tror inte att de kommer folk så han ville inte komma i onödan....

52 Inlägg
23 juli 2008
Edvinoo skrev:
Rikat skrev:
Edvinoo skrev:

aa ska göra de-- men dicken vill inte dit säger han. han tror inte att de kommer folk så han ville inte komma i onödan....

förra året vart det ju en jääävla massa bilar:O

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
27 juli 2008
;D vrf gör inte alla i jkpg län ett stort event i typ nån mindre stad som nässjö big_smile ?  skulle ju va skita kul

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
29 juli 2008
ralle_boyen skrev:
;D vrf gör inte alla i jkpg län ett stort event i typ nån mindre stad som nässjö big_smile ?  skulle ju va skita kul

Håller med, de borde finnas ett ställe där det varje månad typ söndakvällar samlas folk vid ett ställe sen stad får man ju bestämma efter bekvämlighet

17 Inlägg
30 juli 2008
milan skrev:
Team-Adolfsson skrev:
TT-Avant skrev:
Va du där i helgen? Vi va väl utan att överdirva runt/över 40bilar totalt..
Missade du dem så måste du vara blind...

och 39st av dom va volvo 740 ?

aahaah  håller me dej det stämmer

Du är verkligen patetisk, klankar ner på 740's som troligtvis både ser bättre ut och går bättre än din orginal speccade celica med ett halvt-ton plast och LED-ljus.

Jag har varit på träffar i jkpg, båda era och JRC's - Du har inte kört en ända gång och ända heter ni pro racing?!
Låter bara som att pro-racing är en race klubb, att dömma av namnet iaf....

My 2 cents /Chank
Senast redigerat av Chanko (30 juli 2008)

63 Inlägg
1 augusti 2008
Chanko skrev:
milan skrev:
Team-Adolfsson skrev:
och 39st av dom va volvo 740 ?

aahaah  håller me dej det stämmer

Du är verkligen patetisk, klankar ner på 740's som troligtvis både ser bättre ut och går bättre än din orginal speccade celica med ett halvt-ton plast och LED-ljus.

Jag har varit på träffar i jkpg, båda era och JRC's - Du  har inte kört en ända gång och ända heter ni pro racing?!
Låter bara som att pro-racing är en race klubb, att dömma av namnet iaf....

My 2 cents /Chank

skaffa dej en bil först så kan vi snacka och ja klankar inte ner på 740
Senast redigerat av milan (1 augusti 2008)

Hobbyfotograf
5 Inlägg
1 augusti 2008
Det är ju bilträff varje onsdag i folkets park. Den 6:e Aug är det Mustangträffen. Det får man ju inte missa.
Du kan kolli in min hemsida, www.peaxwebbfoto.se, där du kan se lite bilder från Bilträffarna i Parken

17 Inlägg
12 augusti 2008
PM mig om nåt kul händer.

Avstängd
1 557 Inlägg
15 augusti 2008
Hallå alla om ni inte har något för er den 30/8 så kika in här !

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=97869

Ha det gott alla smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

846 Inlägg
21 augusti 2008
jag fick en jätte bra ide nu vi kan ju har träffar en gång i månaden lr varanan vecka i olika städer så de inte blir jkpg hela tiden smile tycker små städerna borde också få uppleva lite smile bara skriva ett gb lr pm om nått intresant händer mvh ralle

104 Inlägg
21 augusti 2008
ja vilken bra idé, alla 79 personer som brukar vara i Jönköping kan ju åka till Vetlanda istället.
va roligt!

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

patrik_a
21 augusti 2008
Ja, låter verkligen "jättekul"......
Eller så gör vi som vanligt som alltid har funkat innan, är inte i mot nytänkande men varför ändra på någonting som redan fungerar bra?!

846 Inlägg
25 augusti 2008
ne sant men men tänkte bara på de skulle va roligare för andra städer e ju så dött i alla andra städer blir ju både kul för oss och folket som bor i mindre städer

846 Inlägg
27 augusti 2008
verkar som denna tråden har dött hmm tycker det är lite synd finns ju hur många fina bilar som helst här

104 Inlägg
28 augusti 2008
du vet vilka du ska snacka med, och du vet hur du gör för att bli medlem antar jag?

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

210 Inlägg
19 oktober 2008
Kan ni inte säga ett datum för sista träffen för i år ?  skicka runt till lite folk och sprid runt.

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

210 Inlägg
19 oktober 2008
Träffen i Nässjö igår var skit kul, det roligaste inom bilväg på MÅNGA MÅNGA år. Tack. Plus att märkte ni av att det fanns några snutar? kanske för att det just inte finns några i Nässjö typ :p   Skit kul var det ialla fall.

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen

Sök