skadad front på okq8 GDS-hall (avklarat)

psi Stressfläkt Racing
13 maj 2008 · 337 Inlägg

steifan skrev:
Kanon att dom står för det! smile

Tycker OKQ8-gds-hallar brukar vara väldigt risiga, iaf dom i Falun.
Men man får intrycket att ingenting blir gjort sen dom byggdes nångång
i forntiden (sent 80tal? tongue).

Hallen i den sköna tv-reklamen verkar ju fräsch dock tongue

jadu denna ser väl rätt solkig ut den med på väggar osv. men den fyller sin funktion helt klart.

ser knappt på tv så har missat den helt totalt. tongue

J-P-R DO IT LOW STYLE
14 maj 2008 · 1 342 Inlägg

Helt ärligt så hade du tur att dem tog på sig skadan. Brukar även jag tvätta bilen i OK/Q8as GDS hall och det är väl sällan man inte får gå ut och sparka till dem där "läpparna" så dem kommer i rätt läge.

Å andra sidan handlar det väl lite om hur försiktig man är med sin bil, inte för att vara dryg, men du är säkert en sådan där person som skulle braka rakt upp på min parkering (väldigt hög kant) och förstöra både front och någon fälg och sedan gnälla till fastighetsbolaget om ersättning.

Ett tips till framtiden så du slipper magknip och andra tråkigheter; Ta det lite lugnare och försiktigare.

Och åter igen, skönt att det löste sig på ett fördelaktigt sätt för din del.

psi Stressfläkt Racing
14 maj 2008 · 337 Inlägg

J-P-R skrev:
Helt ärligt så hade du tur att dem tog på sig skadan. Brukar även jag tvätta bilen i OK/Q8as GDS hall och det är väl sällan man inte får gå ut och sparka till dem där "läpparna" så dem kommer i rätt läge.

Å andra sidan handlar det väl lite om hur försiktig man är med sin bil, inte för att vara dryg, men du är säkert en sådan där person som skulle braka rakt upp på min parkering (väldigt hög kant) och förstöra både front och någon fälg och sedan gnälla till fastighetsbolaget om ersättning.

Ett tips till framtiden så du slipper magknip och andra tråkigheter; Ta det lite lugnare och försiktigare.

Och åter igen, skönt att det löste sig på ett fördelaktigt sätt för din del.

kan ju tala om att det har aldrig varit något fel på dessa lyftar tidigare då jag använt dem och även föreståndaren sa att de måste ha skett nyligen då de brukar kolla till så att grejerna funkar rätt ofta.
jag har rätt bra markfrigång på spoilern så det är absolut inga problem att köra upp om dessa lyftar skulle fungera som de ska.

ta som exempel: om du skulle sätta in pengar på banken och de bara skulle försvinna från kontot av någon teknisk anledning, inte är de du som ska behöva ta smällen för man ju litar på banken och att dess utrustning skall fungera.

han som inte dömmer någon sådär på en gång.
och ursäkta språket men vem i helvete kör upp för en trotoarkant utan att sacka ner?! trots att jag har 40profil så smyger jag upp. de skulle väl vem som helst göra! och ursäkta igen men de där var rätt korkat sagt.

roxe Jesus didn´† Tap
14 maj 2008 · 1 146 Inlägg

Skönt att det löste sig. Tycker dom agerade bra.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Decibel
14 maj 2008 · 2 911 Inlägg

En här i sundsvall fick sin vinge avsliten på sin Impreza i helgen på Shell, ska bli intressant att se om dom tar på sig det. Han kom med vingen i näven igår.

Tur att det löste sig för dig, du får åka runt med OKQ8 märke i bakrutan ett halvår bara för att du är så tacksam tongue

psi Stressfläkt Racing
14 maj 2008 · 337 Inlägg

Decibel skrev:
En här i sundsvall fick sin vinge avsliten på sin Impreza i helgen på Shell, ska bli intressant att se om dom tar på sig det. Han kom med vingen i näven igår.

Tur att det löste sig för dig, du får åka runt med OKQ8 märke i bakrutan ett halvår bara för att du är så tacksam tongue

det är bara att hålla tummarna!
njaa, jag vet inte det jag. tongue  men eftersom det inte blev en massa strul så kommer jag fortsätta åka dit precis som vanligt. sinom tid så har de nog tjänat in deras självrisk på mig då man är där ofta. så de är väl en vikt för dem att behålla en återkommande kund med kan man tänka.

kevlar_soul
14 maj 2008 ·

Eller så gjorde de det av ren goodwill, då de vet hur många andre kunder de hade kunnat gå miste om..

Jag hade aldrig ens fått för mig att lägga skulden på någon annan.. Men det är bara jag..

Thorssa
14 maj 2008 ·

Decibel skrev:
En här i sundsvall fick sin vinge avsliten på sin Impreza i helgen på Shell, ska bli intressant att se om dom tar på sig det. Han kom med vingen i näven igår.

Tur att det löste sig för dig, du får åka runt med OKQ8 märke i bakrutan ett halvår bara för att du är så tacksam tongue

Vilken stjärna....Det brukar ju stå skyltar att om man har utstickande grejer så måste man säga till personalen. Och varför kör man en Impreza i automattvätt överhuvudtaget?

Tommy_P
14 maj 2008 · 396 Inlägg

för att den är skitig? en impreza är väl inte nån supersportbil direkt?

gamlingen
14 maj 2008 · 5 198 Inlägg

Tyvärr kör man väl automat tvättarna på egen risk ?

psi Stressfläkt Racing
14 maj 2008 · 337 Inlägg

har aldrig kört min saab i en automattvätt och kommer aldrig att göra. tongue

Thorssa
14 maj 2008 ·

Tommy_P skrev:
för att den är skitig? en impreza är väl inte nån supersportbil direkt?

Nej men de är ändå ingen skitbil. Skulle aldrig falla mig in att använda en automattvätt. Även om den är borstfri så tvättar du bilen med återanvänt vatten.

_Tony_ ???
4 juni 2008 · 661 Inlägg

Thorssa skrev:

Decibel skrev:
En här i sundsvall fick sin vinge avsliten på sin Impreza i helgen på Shell, ska bli intressant att se om dom tar på sig det. Han kom med vingen i näven igår.

Tur att det löste sig för dig, du får åka runt med OKQ8 märke i bakrutan ett halvår bara för att du är så tacksam tongue

Vilken stjärna....Det brukar ju stå skyltar att om man har utstickande grejer så måste man säga till personalen. Och varför kör man en Impreza i automattvätt överhuvudtaget?

varför köra in någon bil i en automattvätt överhuvudtaget... dom repar ju sönder bilen...O kom inte o säg att dom nya "repfria" borstarna är bra... haha... bullshit

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang