Hej har en S4 med stora stereon (Navigation mm) och varje gång jag startar bilen får jag upp följande felmeddelande på displayen:
RDS-TMC tuner:
Connection to RDS-TMC tuner is faulty och could not be established
![http://data.fuskbugg.se/skalman01/20080511395.jpg]()
Någon som vet hur jag får bort det eller åtgärdar felet?
Senast redigerat av Toby (11 maj 2008)
Before anyone did anything, Elvis did everything...