3980
Sök

prisskillnader på varvräknare i sverige och ebay, är dom på ebay skit?

582 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
Ja som topic lyder är på jakt efter en varvräknare, dom på ebay är ju inte alls dyra om man jämför med vad svenska butiker tar, är det skräp dom säljer på ebay eller är det dom i sverige som tar överpriser?
Tacksam för hjälp smile

Evolution Garage
1 299 Inlägg
11 maj 2008
sverige tar överpriser, är det ett visst märke är de samma grejer

Sky´s the limit...

582 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
JDM står det på just den jag kollat på, med frakt osv från usa ligger priset på under 100 dollar och på dom svenska sidorna jag kollat på så ligger priser runt 1500-3000 och är ju meningslöst att handla här då om det ändå är riktiga grejjer man köper på ebay för mer än halva priset

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
Köp Defi BF-mätare tongue

Hittade en som sålde sånt och en hel uppsättning med oljetemp/tryck + laddtryck + vattentemp + volt + den där styrboxen man behöver = ungefär 3500kr

Splitternya grejor alltså, inget beggat.

Ebay är fantastiskt tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

MitsuNörd
880 Inlägg
11 maj 2008
TBOC_Razor skrev:

Hittade en som sålde sånt och en hel uppsättning med oljetemp/tryck + laddtryck + vattentemp + volt + den där styrboxen man behöver = ungefär 3500kr

Du får gärna skicka ett litet PM vad den snubben heter tongue

Annars så är det mycke mellanhänder som gör att det blir dyrt här!

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
Evolution_6SiC6 skrev:
TBOC_Razor skrev:

Du får gärna skicka ett litet PM vad den snubben heter tongue

Annars så är det mycke mellanhänder som gör att det blir dyrt här!

Kommer faktiskt inte ihåg atm och jag vill inte belasta servern med att kolla just nu tongue

Håller på att installera nytt OS på min vanliga burk.

Men sök på ebay.com efter typ defi bf och använd xe.com/ucc/sv för att komma fram till den som har vettigast priser med frakt wink  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

582 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
jag är ju bara ute efter varvräknare för tillfället så blir nog att man köper en sån då som är bra mycke billigare på ebay smile tack för hjälpen

582 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
http://cgi.ebay.co.uk/Gauge-5-Sports-Ta … 18Q2el1247

Den kollade jag på men funkar den eller är det bara nån liten kines som suttit och skruvat ihop den i sin kojja ? tongue jag menar om den funkar eller inte

582 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
ingen?

Sök