Iden är bra, hoppas verkligen den funkar, nu får det fanimig vara nog.
Man blir så jävla less på allt tjat om att höjja diverse skatter o bensin priser hit och dit, och detta tjat om miljön. Personligen tycker jag att det här senaste påhittet med att höjja bensinpriset till 27 kronor litern är vansinne, det är ju fan inte genomtänkt för fem öre. Det är lätt för alla högavlönade politiker o sitta där på sina arslen o bestämma, dom har ju råd att tanka när bensinen kostar så mycket.
Men tänk på oss vanliga normala familjer som jobbar o sliter för att ha råd att överleva redan i dagsläget, hur fan ska de då se ut om bensinpriset ska uppgå till 27 kronor litern?
Sverige kommer ju stanna, ingen kmr ha råd att åka bil, ingen kommer kunna ta sig till jobbet eller någonting, pga att det är för dyrt att åka bil. Jag undrar bara vart fan de ska sluta om det ska fortsätta så här? Man blir ju mörkrädd.
Nä som sagt, Iden med demonstration är den bästa jag har hört på bra länge, jag är med o stödjer till 110%
Ursäkta alla svordommar och liknande, men man blir så frustrerad när man läser om dessa påhitt.
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig