Först och främst, hur hade du tänkt sänka taket?
Genom att kapa eller genom att luta stolpen?
För att få det snyggt bakåt så är det en del som tagit taket från en PV (med tillhörande bakruta) och svetsat på.
När det gäller svetsningen så är det helsvetsat som gäller och så ska man svetsa skarvarna på insidan och utsidan av stolparna på olika ställen.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)