Fick hem den här skönheten idag! Scania R730 i skala 1/50 från Tekno. GRYMT fin modell!
Tjusig! Teknos modeller är väl av absolut högsta klass... Har ingen sådan själv men dock en liknande från NZG..
Oo ja, det är modeller av rang! Fin finish och mycket detaljrika saker. Dom kostar en hel del men man får det man betalar för enligt mig. Smakar det så kostar det..
NZGs modeller är inte så tokiga, kikat på några av deras modeller själv. Annars är Lion Toys modelllastbilar riktigt fina också. (Lion Toys är ett dotterbolag till Tekno om jag inte är helt ute och cyklar.) Dom ligger lite lägre i pris dessutom.
Dodge Charger Dubai Police från First Response Replicas, Mustangen från filmen Need For Speed, Dodge Coronet 500, Shelby GT500 (2012), Chevrolet COPO Camaro (2012) samtliga ur Greenlight Collectibles Black Bandit serie, 2st Ford Crown Victoria (Texas Highway Patrol & Johnsson County Sheriff) samt 2st hel vita Dodge Charger polisbilar.
Fick hem den här skönheten idag! Scania R730 i skala 1/50 från Tekno. GRYMT fin modell!
Tjusig! Teknos modeller är väl av absolut högsta klass... Har ingen sådan själv men dock en liknande från NZG..
Oo ja, det är modeller av rang! Fin finish och mycket detaljrika saker. Dom kostar en hel del men man får det man betalar för enligt mig. Smakar det så kostar det..
NZGs modeller är inte så tokiga, kikat på några av deras modeller själv. Annars är Lion Toys modelllastbilar riktigt fina också. (Lion Toys är ett dotterbolag till Tekno om jag inte är helt ute och cyklar.) Dom ligger lite lägre i pris dessutom.
Har faktiskt några Scaniabilar från Lion Toys som jag är riktigt nöjd med. Mycket prisvärda:)
Har faktiskt några Scaniabilar från Lion Toys som jag är riktigt nöjd med. Mycket prisvärda:)
Najs! Någon bild på dom?
Hmm, någonstans... Tror att de står längst in i förrådet (ska kolla)...
Äntligen lite nytt i vagnparken! Besökte Gbg:s Nostalgimässa häromveckan och fick tag i två Volvosar från Atlas Edition och en Ford Transit i 1:18 (lämpar sig väl för ombyggnad). Hade dessutom turen att få tag i en Scorpio i skala 1:25 från Schabak.
... och så blev det två Minichamps (V70 + S40), en 142:a från Premium X och en 850 T-5 från Doorkey (fast med GLT-front om man ska vara petig).
Köpte även en 264:a TE, tillverkad av Matrix, för några veckor sen...
Utan att ha sökt få frågar jag fräckt om Tesla model S som modell/RC. Tips och länk mottages tacksamt.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-