Angående: Bilträff i Malmö Varje Söndag

Lordz
19 maj 2008 · 21 Inlägg

rb skrev:
klart man e på de wink men bara om saaben också får följa med? haha tongue

Min syrra kör saab wink

//Volvo 4-Life wink

EDIT: Ps. Den va ju grym ju, helt orginal eller? Den äldre saaben asså... Min mamma har haft 96or och v4or så de sjunger om det. Och sången i två taktaren glömmer jag aldrig...

Senast redigerat av Lordz (19 maj 2008)

FluGan Sideways.nu
19 maj 2008 · 873 Inlägg

Fuckface skrev:
Är väl på... Men då får det jävlar i det vara mer än veklingar! Folk som kan stå upp i alla väder...

Har du lärt dig nått nytt i lumpen? roll hehe

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Barnie79 www.sideways.nu
19 maj 2008 · 136 Inlägg

tja du vad kan man säga... men som avslutning på en hel dag på sönda så blir detta rätt så givet big_smilebig_smile

vi synes där big_smile

Genuine VeeDub
20 maj 2008 · 319 Inlägg

Jag dyker nog inte upp de närmaste söndagarna, men ska försöka komma any given sunday smile

Kanse
20 maj 2008 · 1 120 Inlägg

WIee.. bara jag slipper så hahaha jag länkar till eran tråd från min sida kan även skicka ut ett sista sms om eran som tar över min smilesmilesmile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Kanse
20 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Lordz skrev:
Jag håller med och är med, kommer dit till nästa söndag. jag tycker biltema blev lite för "officiell" träff och på tok för seriöst. Ska vi ha kul så fimpa sponsorer och dra inte in en massa folk utifrån(bilar från norrland, håll er till Vallåkra). Låt oss ha kul i stället som faktiskt kör och bor och lever i skåne.

Och detta med att SMS-a vidare är inte det lite "inneklubben"?

//Volvo raggare 4-life

Ps. Dessa fart hinder bara, är lite skeptisk för er som kör lågt.. Bara infarten är tuff.. Men jag har inte kapat några varv på mina fjädrar än så jag kan inget säga..

nej d e inte nån "inneklubb" var mer en tacke att det skulle bli lite mer spontant å så för att det inte skule bli att det blev förstört mm.. men nu så tar flugan å sam över detta ju.. wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Speddy_Gonzales
20 maj 2008 · 437 Inlägg

Vi ska alla tack Louise för den tiden som hon gav oss o klaga inte på henne, det är tack vare henne vi har Söndags Träffarna

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Proby Knegare
20 maj 2008 · 139 Inlägg

Låter fint detta tongue Ska försöka komma lite då o då iaf, detta jäkla soppapriset tar död på körintresset ju sad Men man får stå ut med lite utflykter i varje fall =P

En gång V6, alltid V6 =)
Ford Probe GT "Black Line" (1995)
Lordz
20 maj 2008 · 21 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
nej d e inte nån "inneklubb" var mer en tacke att det skulle bli lite mer spontant å så för att det inte skule bli att det blev förstört mm.. men nu så tar flugan å sam över detta ju.. wink

Ok, menade inte att dissa det du har gjort eller så, tyckte det var super kul med en lokal träff, och väldigt starkt jobbat.

Menade mest att det tog bort lite av charmen utan snack på forumet. Och vill polisen och andra glädjedödare hålla på, så låt dom göra det, dom har ju varandra att jaga. För inte kör väl vi olagligt inte? wink

-MrHennessY-
20 maj 2008 · 362 Inlägg

Lordz skrev:
För inte kör väl vi olagligt inte? wink

Nej de gör ingen, och alla som kommer på träffarna har självklart körkort till den leksak dom kör =]

Jesper206
20 maj 2008 · 152 Inlägg

Kommer bli bra detta, sprid nu det vidare så hoppas vi på en fin samling på söndag då smile

Senast redigerat av Jesper206 (20 maj 2008)

Toyota GT86 (2012)
Malmoe SSS -12
20 maj 2008 · 3 217 Inlägg

FluGan skrev:

Fuckface skrev:
Är väl på... Men då får det jävlar i det vara mer än veklingar! Folk som kan stå upp i alla väder...

Har du lärt dig nått nytt i lumpen? roll hehe

Njae, något lite kanske! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
more_power Biltokig
21 maj 2008 · 161 Inlägg

kommer också med mitt nya åk smile kommer att bli kul absolut. gillar malmö träffar

ha d gott så ses vi på söndag

MvH Pierre Cardoso
--Mercedes c350 coupé
Speddy_Gonzales
21 maj 2008 · 437 Inlägg

Jag samarbetar även me en kille från Hbg och han vill jätte gärna att vi från malmö ska besöka dom nu den 24:e. här kommer länken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87027 det kommer va jätte många bilar där

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
more_power Biltokig
21 maj 2008 · 161 Inlägg

läste om det också
riktigt sugen på den helsingborgs träffen kan bli ball som satan faktiskt.får se om man dyker upp där smile

MvH Pierre Cardoso
--Mercedes c350 coupé
Moggz M-CT
21 maj 2008 · 65 Inlägg

Lär ju dyka upp tongue

RichiB
21 maj 2008 · 1 866 Inlägg

Ni som tror ni kommer dyka upp på Väla i helsingborg skriv gärna upp er i den tråden om ni pallar hehe! Kul o veta hur många som dyker upp :-)

Jesper206
24 maj 2008 · 152 Inlägg

Verkar bli tjusigt väder imorgon iaf!

Toyota GT86 (2012)
Kanse
24 maj 2008 · 1 120 Inlägg

jag kommer fortfarande ha Malmö-Träffen så ni vet.. men just nu ligger min nere hehe HAR MASSA balllt på gång till er killar å tjejer wink hoppas ni har lite lite tålamod hihi tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Edgarn
25 maj 2008 · 41 Inlägg

ses ikväll

baby
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang