3721
Sök

funkar? eller dagens blocket annons?

trucken
563 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
#1

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
19 maj 2008
#2
?? tror ingen fattar nått om vad du vill med denna tråd..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

12 086 Inlägg
19 maj 2008
#3
Vafan, läs själv vad du skriver.. hur tänker du?

Ja, du ska ha vingen! Och 9 år till i skolan

Meister
6 763 Inlägg
19 maj 2008
#4
JapMax skrev:
Vafan, läs själv vad du skriver.. hur tänker du?

Ja, du ska ha vingen! Och 9 år till i skolan

Absolut.. De är inte helt ovanligt med folk som skriver sånt här roll


7 100 Inlägg
19 maj 2008
#5
öhhh ja fattade inte ett skit :s

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 661 Inlägg
19 maj 2008
#6
Tror han undrar om den passar, eller funkar som han skriver...
meeeeen...et par år till i skolan så wink  Hehe.. tongue

4 506 Inlägg
19 maj 2008
#7
Nog med gnällande.
Låt han fixa rubriken och texten nu ist.

Kan du andas kan du dö.

Konsult
1 247 Inlägg
19 maj 2008
#8
Uhm ..
Funkar? ja, tror det?
eller dagens blocket annons? tror det kommit upp fler än en idag?

Avslutar med ett kort och elegant: "punkt,punkt,punkt"


Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
20 maj 2008
#9
Hmm nu har jag fått tänka ett tag här så här tror jag det är menat,
Han undrar om vingen är snygg, eller om den här tråden blir dagens blocket annons (som den otroligt "snygga" golfen som många pratar om) Men jag skulle säga att vingen funkar..

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 maj 2008
#10
kan man kalla det för vinge :S Skulle mer kalla de för LuftGupp eller nått i den stilen :S

Sump Runk Rätt O Slätt!

trucken
563 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
#11
nej behöver inga mer år i skolan, kanske om jag skall läsa till ingengör. vilket jag har bra betyg till. det jag menar är om detta är en seriös annons. om de riktiga vingarna är böjliga och fästs med dubbelhäftande tejp.?

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

1 892 Inlägg
20 maj 2008
#12
Tror det är menat att denna vinge är gjort i ABS-plast  och riktig dubbelhäftande tejp (tex 3M) är riktigt stark tape,  men men en sån liten lätt blir ju motståndet minimalt och det räcker kanske med stark tape, vet inte hur det sitter.
Mvh/Englund



Sök