Köpte fyra gamla VW "Windy" 6x13" fälgar för min sambos räkning från Golf4Life för 400kr. Inte sådär värst fräscha i skicket, men de är coola (delvis pga att det är en uppsättning med två par "olika" fälgar, dvs ett par för högersidan och ett för vänster) . Bättre än plåtisar på sommaren kanske
En Logitech Squeezebox Radio ifrån Dustin ca. 1400.- (ink. frakt med postförskott)
Nät/stängsel med tillbehör ifrån ÖoB för att bygga en inhägnad till Dexter på sommarboendet (så man kan ha dörren öppen utan att han smiter ut på vägen eller liknande). ca. 800.-
Fick erbjudande att köpa en 240 av en jag känner och slog till direkt när jag såg den Lite utrustning: El hissar El taklucka. Centrallås. El öppning av bagaget. 4växlad med od. Volvo original dimljus. R sportklädsel. till och med tyg skydd över instrumentpanelen (Volvo original)
Det bästa är att den blir skattebefriad nu i oktober
Och mycket mer Fler bilder kommer när jag hämtat den.
Utrustning: *tonade fram blinkers *Utbytesturbo som gått 4000mil *Fungerande Acc *Elspeglar *Elhissar *Stolsvärme *Stora färddatorn *Helskinn *Centrallås *dragkrok
Fel: *extremt Dåligt batteri *Bromsrör rostigt/dåligt fram *Avgasrörbiten som går över "bakaxeln" saknas *låskolven på förardörren krånglar (inbrottsförsök) *Pyspunka på höger framdäck *Slitet skinn på förarstolen *Kopplingscylindern inne i bilen läcker så kopplingen krånglar *Kexiga skärmkanter *solskydden hänger *Det är en saab