Orkar inte rotera bilderna och för dom som ej ser så är det en Municipal Waste keps
Vart: JSR.com Pris: $ 27.63 cirkus 196kr ink frakt då
fattar varför den heter waste mkt billigare att gå å fråga efter keps hos en bilhandlare eller nått i den stilen, jag fick en gratis och funkar perfekt
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Orkar inte rotera bilderna och för dom som ej ser så är det en Municipal Waste keps
fattar varför den heter waste mkt billigare att gå å fråga efter keps hos en bilhandlare eller nått i den stilen, jag fick en gratis och funkar perfekt
Jo men om man inte vill ha nån sunkig bilhandlar keps då? samt supportar bandet jag gillar OCH den finns ej att hitta i Sverige men skoj att du gillar dina bilhandlar kepsar
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Jo men om man inte vill ha nån sunkig bilhandlar keps då? samt supportar bandet jag gillar OCH den finns ej att hitta i Sverige men skoj att du gillar dina bilhandlar kepsar
hehe, jo om man ser det på det sättet så kanske det var lite värt, men gratis är den bästa kryddan
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Ett par Boston SoundWare XS Satellite som tune up speakers i grävmaskinen. Sen en MDS DAX8-SA baslåda för placering under förarstolen. Ska bli intressant om det blir ett bra komplement till Alpine HU och JBL "fem å kvartarna" som redan sitter där.
Sen håller jag ju på att plocka ihop "Bamse" http://www.garaget.org/?car=106406 efter lack. Så jag hämtade ut 6st NBB alpha-175 pencil för att montera uppe på flak bågen bakom hytten och 70W 6000K xenon kit.
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
sen köpte jag en felkodsläsare som ska klara att programera ny nycklar och lite annat till tantens seat fick bara med en nyckel så tänkte att en nyckel till kan vara bra att ha när man redan har nyckelämnen liggandes
Trevligt med mutterdragare. Dock tycker jag personligen att en tryckluftsdriven är bättre
bättre är helt klart en tryckluftsdriven..men en el är bättre än ingen det kan jag garantera..och elknackarna är det bra drag i bättre än vad man kan gissa
vikten är dock en STOR nackdel och att den inte stannar direkt när man släpper gasen har klämt fingararna duktigt i elknacken i garaget
Trevligt med mutterdragare. Dock tycker jag personligen att en tryckluftsdriven är bättre
bättre är helt klart en tryckluftsdriven..men en el är bättre än ingen det kan jag garantera..och elknackarna är det bra drag i bättre än vad man kan gissa
vikten är dock en STOR nackdel och att den inte stannar direkt när man släpper gasen har klämt fingararna duktigt i elknacken i garaget
Det kan jag tro. Men det är väl dumt o ha fingrarna emellan?
Det kan jag tro. Men det är väl dumt o ha fingrarna emellan?
mm eller hur...skruvade drag polarn körde maskinen jag höll i hylsan med en led på...det gjorde jävligt ont. funderade på att sänka polaren så ont gjorde det fast det inte var hans fel