Häromdagen kom ett paket från Elgiganten, innehållandes:
Vad:
Macbook Pro 13", 12990:-. Apple Magic Mouse, 549:- ungefär (minns inte och orkar inte kolla kvittot) Apple Wireless Keyboard, typ 649:- HDMI-Mini Displayport adapter, 179:- Datorfodral, 249:-
1340:- för ett jävla tangentbord!? Jag kör gamla HP och IBM tangentbord, bästa som finns ju! Folk kastar dom till en typ!
Handlade lite själv till T-birden.
Blev en 4.38" pulley till min kompressor häromdagen. Vart?: Houseofboost.com Pris?: $230 inklusive då rem och frakt till sverige
Yes, 1340 kr för ett tangentbord Går dock verkligen inte att jämföra ett Ducky tangentbord med andra märken, är så galet mycket bättre byggt och tyngden det har skvallrar verkligen om hur kvalitén är.(Hela tangentbordet har en aluminiumram) Detta kostar dock även lite extra när det gäller tangenterna och trycket på dessa, eftersom dessa är gjorda av PBT plast och tryckta med en teknik som kallas dyesub, vilket gör att tangenterna och deras tryck är sågott som outslitbara. Dessa båda tekniker är (tyvärr) svin dyra om man jämför med vanliga ABS tangenter och te x laserskurna bokstäver. Så hoppas du fick lite klarhet i varför jag köpte ett så dyrt tangentbord Kanske gjorde det mer förvirrat istället
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
9 juni 2013
Haha jadu, jag ser dock fortfarande inte meningen med det men det är ju jag Förstår ett tangentbord för runt 600:- men mer skulle jag aldrig lägga på ett Har faktiskt aldrig lagt en enda krona på ett tangentbord eftersom jag finner standard tangentbord vara allra bäst Dock möss lägger jag ner en slant på. Men min musmatta jag har är min älskling! Firar 15 år med musmattan i sommar! Kan du tänka dig det? Köpte den på Toys R Us i Texas när jag var 6 år gammal, bild på Looney Tunes "Tweety", still going strong! Varit med mig överallt i världen och är just nu med mig här i Kina