Lite blandat skit, det dyraste är väl stereoramen från BRL för 1298kr, två paket med Vanilla Coke + ett med Cherry Coke, 1½ flak Jolt och en bunke filmer.
Redigerar in mer exakta priser senare men totalt är det väl runt 2000kr som gått till dom sälla jaktmarkerna nu i helgen
Vart köper du Vanilla coke? har för mig att den är jävligt god.
Fick just precis hem dvd boxen jag hade beställt ! 5 dagar tog det bara ! Det kallar jag snabbt ! Blir att sitta vid tv:n i ca 17 och en halv timme då xD Hehehe.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Blev tokig när jag inte hittade min vanliga och behövde få upp golvet i badrummet. Hade vägarna förbi efter att kört toalett och fan vet allt på tippen.
Duger att ha i sämre miljöer, bara låsa klingan och bränna motorn när den börjar bli dålig så får man en ny iaf.
Senast redigerat av Martin 9-3 (13 januari 2009)
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Blev tokig när jag inte hittade min vanliga och behövde få upp golvet i badrummet. Hade vägarna förbi efter att kört toalett och fan vet allt på tippen.
Duger att ha i sämre miljöer, bara låsa klingan och bränna motorn när den börjar bli dålig så får man en ny iaf.
Så ska det låta!
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Hitman Unrated, Street Kings och Shark Tank. Alla på Blu-Ray. Shark Tank köpte jag faktiskt bara för att den kostade 99kr eftersom att jag köpte Hitman. Summa: 426kr inkl. frakt
Sen kan jag tipsa om att för oss som är silverkunder och uppåt har ~200 erbjudanden att ta del av just nu på Discshop. Och det är inte dåliga rabatter...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hitman Unrated, Street Kings och Shark Tank. Alla på Blu-Ray. Shark Tank köpte jag faktiskt bara för att den kostade 99kr eftersom att jag köpte Hitman. Summa: 426kr inkl. frakt
Sen kan jag tipsa om att för oss som är silverkunder och uppåt har ~200 erbjudanden att ta del av just nu på Discshop. Och det är inte dåliga rabatter...