Synd att man har så jäkla långt fast vi bor i Norrland allihop, rent praktiskt Har ca 40 mil enkel bara till Ume så
Ääh, vad är 40 mil? Jag har strax under 70 mil enkel resa till Åsele, tänk på att det finns mycket mer än bilutställning och burntävling i Åsele under marknadsveckan så en resa kan fyllas med mycket annat också...
Synd att man har så jäkla långt fast vi bor i Norrland allihop, rent praktiskt Har ca 40 mil enkel bara till Ume så
Ääh, vad är 40 mil? Jag har strax under 70 mil enkel resa till Åsele, tänk på att det finns mycket mer än bilutställning och burntävling i Åsele under marknadsveckan så en resa kan fyllas med mycket annat också...
Vill ni anmäla er till burnouttävlingen så gå in på http://www.9ekompaniet-racing.se å registrera er på forumet där! (bara maila adressen som står där)
Så får ni tillgång till vårat å forum å kan deltaga i diskussioner m.m om denna tävling samt mkt annat.
Iceman... Ska vi inte tvinga Winther att lägga lite gummi
d tycker jag
Fixa några däck så är jag på.. Tänker inte lägga något på 20" arna..
Annars har jag däck Wintherman
Ska själv gå igenom lagret, precis beställt LineLock till Saaben så den står still under burnouten, sedan blir det att prova lite lokalt i helgen om det hinner monteras..!
Hehe jaa de vore ju de förstås Men jag har inte den blekaste anning om vart de ligger. Sen är inte Camaron klar då för jag ska jobba hela sommarn så de hinns inte med. Men nästa år kanske
Fan vilken kass ursäkt....
Men då kan ju du åka upp då. Eller just de da va du som inte hade något körkort. Sen hade väll turbon rasat på den där häcken åxo? Du som är arbetslös borde ju ha tid att byta..
Skickade mail men fick aldrig något svar, så det blev inget åsele för mig.
Får inte till handbromsen så bilen går inte att ställa vid burnouts, så det blir nog inget lycksele heller
Skickade mail ang vad?
"Vill ni anmäla er till burnouttävlingen så gå in på http://www.9ekompaniet-racing.se å registrera er på forumet där! (bara maila adressen som står där)"
Ja, och vidare diskutioner eller funderingar skulle tas i tråden på ditt / erat forum
Sen var ju inte vädret precis det bästa och bilen var inte klar förrän på tisdagen ändå, men ni hade ju folk där, även fast kanske många anmälde sig så backade dom flesta p.ga ösregnet i deras egna kommuner..