2734
Sök

Inför: Burnout competition Åsele marknad 2008

iceman_21
23 juni 2008
Trådstartare
mebben skrev:
Ja AUDI diesel med Quattro är inget vidare att burna med, men är jag tillräckligt nykter kommer jag och tittar iallafall... smile

haha... nä dklart smile
hoppa du kommer å tittar! smile

Indrivare/torped
149 Inlägg
23 juni 2008
Synd att man har så jäkla långt fast vi bor i Norrland allihop, rent praktiskt tongue Har ca 40 mil enkel bara till Ume så tongue

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

Troligen galen...
567 Inlägg
23 juni 2008
Lagasse skrev:
Synd att man har så jäkla långt fast vi bor i Norrland allihop, rent praktiskt tongue Har ca 40 mil enkel bara till Ume så tongue

Ääh, vad är 40 mil?
Jag har strax under 70 mil enkel resa till Åsele, tänk på att det finns mycket mer än bilutställning och burntävling i Åsele under marknadsveckan så en resa kan fyllas med mycket annat också...

iceman_21
24 juni 2008
Trådstartare
mebben skrev:
Lagasse skrev:

Ääh, vad är 40 mil?
Jag har strax under 70 mil enkel resa till Åsele, tänk på att det finns mycket mer än bilutställning och burntävling i Åsele under marknadsveckan så en resa kan fyllas med mycket annat också...

jajamän! smile

6 Inlägg
25 juni 2008
Var ska ni hålla till? På Vasagatan eller på planen vid busstationen?

iceman_21
25 juni 2008
Trådstartare
Vaktis72 skrev:
Var ska ni hålla till? På Vasagatan eller på planen vid busstationen?

Faktiskt inne  på kommuförrådet.  Nere vid bilprovningen. (200m ifrån ungdomscampingen)

iceman_21
7 juli 2008
Trådstartare
Vill ni anmäla er till burnouttävlingen så gå in på
http://www.9ekompaniet-racing.se  å registrera er på forumet där! (bara maila adressen som står där)

Så får ni tillgång till vårat å forum å kan deltaga i diskussioner m.m om denna tävling samt mkt annat.

Välkomna!

236 Inlägg
11 juli 2008
jaja jag har 40 minuters resa till Åsele så.. men kommer inte ställa upp på tävlingen men man kan ju kika på. smile

Vad kommer Mona Salin säga om all däck rök ? wink

Man måste ha humor

iceman_21
11 juli 2008
Trådstartare
740a skrev:
jaja jag har 40 minuters resa till Åsele så.. men kommer inte ställa upp på tävlingen men man kan ju kika på. smile

Vad kommer Mona Salin säga om all däck rök ? wink

jadu...Sveriges miljöminister Andreas Carlgren.  Å vad Mona Sahlin skulle säga... d vet jag inte, men hon är välkommen att delta...i en sossecontainer smile

585 Inlägg
11 juli 2008
iceman_21 skrev:
SpeedOfLight skrev:
Iceman... Ska vi inte tvinga Winther att lägga lite gummi tongue

d tycker jag smile

Fixa några däck så är jag på.. Tänker inte lägga något på 20" arna.. tongue

Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte lärt mig.

iceman_21
13 juli 2008
Trådstartare
professorWinther skrev:
iceman_21 skrev:
SpeedOfLight skrev:

d tycker jag smile

nog fixar jag däck smile .... anmäler du dig isf?

253 Inlägg
16 juli 2008
professorWinther skrev:
iceman_21 skrev:
SpeedOfLight skrev:

d tycker jag smile

Annars har jag däck Wintherman wink

Ska själv gå igenom lagret, precis beställt LineLock till Saaben så den står still under burnouten, sedan blir det att prova lite lokalt i helgen om det hinner monteras..!

253 Inlägg
20 juli 2008
Skickade mail men fick aldrig något svar, så det blev inget åsele för mig.

Får inte till handbromsen så bilen går inte att ställa vid burnouts, så det blir nog inget lycksele heller sad

Meister
6 763 Inlägg
20 juli 2008
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
iceman_21 skrev:

Kan man locka med bensinpengar?
smile

Hehe jaa de vore ju de förstås tongue Men jag har inte den blekaste anning om vart de ligger. Sen är inte Camaron klar då för jag ska jobba hela sommarn så de hinns inte med. Men nästa år kanske tongue

Fan vilken kass ursäkt....

Men då kan ju du åka upp då. Eller just de da va du som inte hade något körkort. Sen hade väll turbon rasat på den där häcken åxo? Du som är arbetslös borde ju ha tid att byta..

iceman_21
22 juli 2008
Trådstartare
Amstaff skrev:

Får inte till handbromsen så bilen går inte att ställa vid burnouts, så det blir nog inget lycksele heller sad

Skickade mail ang vad?

253 Inlägg
24 juli 2008
iceman_21 skrev:
Amstaff skrev:

Skickade mail ang vad?

"Vill ni anmäla er till burnouttävlingen så gå in på
http://www.9ekompaniet-racing.se  å registrera er på forumet där! (bara maila adressen som står där)"

wink

iceman_21
24 juli 2008
Trådstartare
"Nu är det dags att anmäla sig

Om ni inte är 100% säker att ni kan komma, maila gäna ändå. Måste veta på ett ungefär hur många som kommer.""

smile
Senast redigerat av iceman_21 (24 juli 2008)

253 Inlägg
25 juli 2008
iceman_21 skrev:
"Nu är det dags att anmäla sig

Om ni inte är 100% säker att ni kan komma, maila gäna ändå. Måste veta på ett ungefär hur många som kommer.""

smile

Well jag mailade intresse ja, men när jag mailade om tillträdelse till forumet så fick jag aldrig något svar.

Och eftersom jag inte kunde komma åt forumet så kunde jag ju heller inte läsa vad som angavs eller skrevs där samt vad som gällde wink

iceman_21
28 juli 2008
Trådstartare
iceman_21 skrev:
hejsan, vad mnar du med fuska med glykol osv?...

Vi kommer ha koll så att ingen bil läcker, osv.

D kommer finnas lite regler för att säkerhetsställa säkerheten.

Hittar du i Åsele?
vi ska hålla till på Kommunförrådet, intill Bilprovningen/Ungdomscampingen. Samling 12.00

/Uffe

Så skrev jag i pm till dig.

253 Inlägg
28 juli 2008
Ja, och vidare diskutioner eller funderingar skulle tas i tråden på ditt / erat forum wink

Sen var ju inte vädret precis det bästa och bilen var inte klar förrän på tisdagen ändå, men ni hade ju folk där, även fast kanske många anmälde sig så backade dom flesta p.ga ösregnet i deras egna kommuner..

Sök