Brukar Stylingkompaniet vara så segt.?

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
16 januari 2006 · 2 933 Inlägg

Hej!
Har väntat i 20 dagar nu på att fronten till min bil ska komma, men än så länge har jag inte sett röken av den, fick kollinummer förra veckan så jag kunde holla koll på de själv när de skulle komma.. men det kommer inte upp nåt.. sad

Kan de va för att stylingkompaniet fortfarande har kvar den men inte skickat den, eller e de för att bussgods e segt.?

Väntat sedan 27 dec.. sad

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Dahlis83
16 januari 2006 · 78 Inlägg

Har du ringt och kollat med stylingkompaniet... om inte så gör de

Honda The Power Of Dreams
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
16 januari 2006 · 2 933 Inlägg

Har skickat några mail til dem, fronten ska vara på väg enliget dem, men jag vet inte ja.. :S sad

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
MilleN
17 januari 2006 · 9 108 Inlägg

20 dar är väl inget? Jag väntade 13 veckor på att få reda på att backspeglarna jag väntat på inte ens fanns att få tag på längre. "dom kommer nästa vecka" var svaret när jag ringde, varenda gång.

Behövde iaf "bara" vänta 11 veckor på fälgarna som skulle ta 2 veckor att få hem.
Firman = G2styling.

Hur som helst, testa att ring då får man alltid bättre svar.

Dirk Diggler
17 januari 2006 · 375 Inlägg

Det ska inte ta mer än 1 dag efter att bussgods registrerat den så ska den synas på nätet. så dom har nog inte lämnat in den eller så har det blivit något fel. Ring bussgods där dom ska ha lämnat den i stället. Fick vänta över 1,5 månad på min front från dom men dom höll iaf mig bra underrättad hela tiden.

Stargirl
17 januari 2006 · 55 Inlägg

Fler än de som e sega...
MH styling likaså..väntat på min huvförlängare nu i mer än en månad,min bil har varit krockad å det är det enda som ska på den innan den är hel igen..de säger bara företaget har haft stängt, de har skickat det nu sist så var den ändå inte skickad men lova att det nu max skulle ta 2 veckor..suck!
Klart allt tar tid men istället man får raka besked...

Izual
17 januari 2006 · 4 571 Inlägg

jag har ju väntat 2 månader på mitt kjolpaket nu,

TeQuilla
17 januari 2006 · 764 Inlägg

Izual skrev:
jag har ju väntat 2 månader på mitt kjolpaket nu,

Det är ju katastrof. Man kan ju inte hålla på så. Ryktet om hur dom håller på sprider sig ju ganska snabbt på forum e.t.c

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
astrakalle VVS-Montör
17 januari 2006 · 231 Inlägg

MilleN skrev:
20 dar är väl inget? Jag väntade 13 veckor på att få reda på att backspeglarna jag väntat på inte ens fanns att få tag på längre. "dom kommer nästa vecka" var svaret när jag ringde, varenda gång.

Behövde iaf "bara" vänta 11 veckor på fälgarna som skulle ta 2 veckor att få hem.
Firman = G2styling.

Hur som helst, testa att ring då får man alltid bättre svar.

hmmm....låter ju inte så bra.....jag som beställde mitt kjolpaket förra veckan, nu ser jag vad jag har o vänta mig! Skulle varit som McDonalds! Snabbt o lätt!! Nu ska jag vara på den firman som jag beställde av som bara fan! Det är ju skjukt att man ska vänta så länge, och jag som betalt halva iförrväg! Känns ju ännu bättre! NOT!

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
Burken Utanlem
17 januari 2006 · 895 Inlägg

Stylingkompaniet, radicast.se , plast o son.. tillhör min svarta lista.... inte ofta man hör nått gott om dom....

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
MilleN
17 januari 2006 · 9 108 Inlägg

astra_gsi_kalle skrev:

MilleN skrev:
20 dar är väl inget? Jag väntade 13 veckor på att få reda på att backspeglarna jag väntat på inte ens fanns att få tag på längre. "dom kommer nästa vecka" var svaret när jag ringde, varenda gång.

Behövde iaf "bara" vänta 11 veckor på fälgarna som skulle ta 2 veckor att få hem.
Firman = G2styling.

Hur som helst, testa att ring då får man alltid bättre svar.

hmmm....låter ju inte så bra.....jag som beställde mitt kjolpaket förra veckan, nu ser jag vad jag har o vänta mig! Skulle varit som McDonalds! Snabbt o lätt!! Nu ska jag vara på den firman som jag beställde av som bara fan! Det är ju skjukt att man ska vänta så länge, och jag som betalt halva iförrväg! Känns ju ännu bättre! NOT!

Har hört rykten om att killen som segade ner allt har slutat där nu men jag vet inte.. Kommer aldrig någonsin betala något i förväg iaf...

Betalade ju backspeglarna samtidigt som fälgarna för att de bara skulle komma några dagar senare enligt dom.. Men då kom det aldrig, och till slut sa dom att backspeglarna inte var inräknat i priset jag fick! Men det har jag svart på vitt i ett mail så dom kunde bara dra..
Till slut erkände dom att backspeglarna aldrig funnits.. Konfronterade dom på Street Cars Fest i Barkarby och då fick jag mina pengar... 4 månader efter att jag beställt typ..

Senast redigerat av MilleN (17 januari 2006)

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
17 januari 2006 · 2 009 Inlägg

Leverans tider på upp till 2 månader är inget konstigt alls i branchen.
Men grejen är att firman som säljer bör ju upplysa om detta.
Vilket inte alla firmor är så duktiga på.
Beställer någon ett kjolpaket av mig som vi inte lagerhåller så säger jag alltid att dom får vara berädda på 2 månaders lev. tid.
Detta för att sakerna är sällan tillverkade när man beställer dom.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
17 januari 2006 · 2 933 Inlägg

Sökte på bussgods nyss, kom upp att de vart inlämnat i dag.. fy f*n säger jag bara, en vecka efter att de sa att det var skickat...!!

Ska aldrig mer köpa från dem på nätet iaf..!!! åker hellre ner och köper på plats då..

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
justen Veni Vidi Vici
17 januari 2006 · 126 Inlägg

Tacka vet jag www.stockholmcarstyling.se !! Beställde lyktor till min bil och det tog 3 dagar så kom ägaren till firman med dem till mitt jobb!! Iofs så hade han ett ärende åt samma håll, men det kallar jag service!!!!

Edit: Såg nu att dom bytt ägare och man får hoppas att dom håller liknande servicenivå..

Senast redigerat av justen (17 januari 2006)

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
MilleN
18 januari 2006 · 9 108 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Sökte på bussgods nyss, kom upp att de vart inlämnat i dag.. fy f*n säger jag bara, en vecka efter att de sa att det var skickat...!!

Ska aldrig mer köpa från dem på nätet iaf..!!! åker hellre ner och köper på plats då..

tss en vecka är inget att gnälla över.. Tro inte att du är den enda och viktigaste kunden dom har wink

Pearlfoto -:Player in the street:-
18 januari 2006 · 234 Inlägg

vad e de för front du väntar på....ska bara tilllägga att de e två st som jobbar där på stylingkompaniet de har väldigt mkt att göra säkert som alla de andra oxå har men de har bara två anställa de gör så gött de kan...ja lovar...känner bägge killarna väldigt väl....med tanle på om d kollar bilen min...så ta de lungt de kommer ...

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
valkonen Bmw E36
18 januari 2006 · 304 Inlägg

Det tog 1vecka ungefär för mig att få min bakfönstervinge, men den var sönder på andra sidan när jag fick den.
Dåligt paketerat och ingen kvitto.

Om man skulle ge poäng till dom. 1-5
skulle dom få en 2a.

Markus_C Kart & Mätningstekniker
18 januari 2006 · 701 Inlägg

BMTech skrev:
Leverans tider på upp till 2 månader är inget konstigt alls i branchen.
Men grejen är att firman som säljer bör ju upplysa om detta.
Vilket inte alla firmor är så duktiga på.
Beställer någon ett kjolpaket av mig som vi inte lagerhåller så säger jag alltid att dom får vara berädda på 2 månaders lev. tid.
Detta för att sakerna är sällan tillverkade när man beställer dom.

Konstigt, handlade ett packet av MH styling föra våren. Och en del utav sakerna som jag skulle ha fanns inte i lager så att de fick beställas från Tyskland. Och deras beställningar ditt gjordes på fredagar tror jag att det var. Sen tog det en vecka för paketet att nå Göteborg. Och sedan ytterligare en vecka för transport hem till mig i Skåne.

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
18 januari 2006 · 2 933 Inlägg

Fick fronten idag, bara stylingkompaniet fick den till bussgods så gick de väldigt fort.! smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang