ingen aning va jag har tillgodo mot fjäderben .... vilken fråga xD
jo jag vet att orginal är bäst , men jag tror det är 45 eller 50 orginal på dessa bilar ... o dom fälgarna jag tänkte på är ET 45 , det BÖR ju inte ta i oket tycker man ju ... 8.5" bred fälg ...
på vissa TT i firmor sitter det 19x9 och 255 däck , tar inte dom i bör ju INTE mitt ta i heller ... och inte när man svänger heller förmodligen ... eftersom just dom i firma har det så ...
Senast redigerat av Tigerofsweden (21 maj 2008)