Festivaler i sommar - tips?

aer
21 maj 2008 · 19 Inlägg

Tjo!

Nämligen så att jag inte får ledigt förräns i mitten utav juli och 3-4 veckor framåt eftersom att jag inte har arbetat ett år än. Med andra ord så har jag inte arbetat in min semester, alltså.

Själva grejen är att  jag missar alla stora festivaler som Hultsfred, Peace and love osv. Men undrar vilka festivaler som ni rekommenderar som hålls i mitten utav juli och framåt?
Dock så vet jag inte när direkt i mitten utav juli, någonstans där, så ge mig tips på från den 12:e juli och framåt.

Fotnot:
Ej white trash-festivaler eller dansband eller någon annan lokal liten festival. Lite större mer åt Hultsfred hållet, musiken spelar inte direkt någon större roll så länge det inte är enbart en rockfestival dvs. Är mest där för folket och för att ha kul.

Tack på förhand!

Sarge
21 maj 2008 · 2 337 Inlägg

Arvikafestivalen såklart!

Binnberg Snickare
21 maj 2008 · 47 Inlägg

augustibuller big_smile 31/7-2/8 big_smile 650kr tongue

MVH Binnberg
Epitaph
21 maj 2008 · 835 Inlägg

Jag o 6 polare skall på Rock-Im-Park/Rock-Am-Ring i Tyskland, alla bra band kommer och ca 150.000 pers smile 1200:- EXKL resa och boende.

Svensson Licens Svetsare
21 maj 2008 · 219 Inlägg

semesterracet i vimmerby v 28:)

Zeno_ Sladdgalning
21 maj 2008 · 297 Inlägg

Full Moon i tyskland! 16-21 Juli har jag för mig

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89
Batta
21 maj 2008 · 1 353 Inlägg

Wacken Open Air! smile

Skönaste festivalen jag varit på

31/7 - 2/8.

Folk ifrån hela världen där, + en jävla massa bra band smile

http://www.wacken.com/en/woa2008/

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
IceEyes Varningar: För många..
21 maj 2008 · 2 552 Inlägg

Storsjöyran! Hade askul sist jag var där smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Darkie dARKiE
22 maj 2008 · 5 031 Inlägg

Siestan i Hässleholm, 29, 31 maj
Go go go!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Norde fotointresserad
22 maj 2008 · 2 307 Inlägg

Ska bli nån här hemikring för första gången också med en del välkända artister..
www.rockweekend.se

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
22 maj 2008 · 270 Inlägg

Epitaph skrev:
Jag o 6 polare skall på Rock-Im-Park/Rock-Am-Ring i Tyskland, alla bra band kommer och ca 150.000 pers smile 1200:- EXKL resa och boende.

Jag o 9 polare drar också till Rock Am Ring wink
Det är så sjukt mycket bra band, kommer inte bli tid över till att dricka öl tongue men det ska vi nog kunna klämma in det med. xD

Edit: Måste bara redigera, fick nyss hem den nya MCS T-Shirten (MCS=Metallica Club Scandinavia) SÅÅÅÅ LÜCKLIG!

Senast redigerat av Cloudsurfer (22 maj 2008)

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Epitaph
22 maj 2008 · 835 Inlägg

Nice, precis det är så mycket man MÅSTE se, man kan verkligen inte skita i vissa band! Helt sjuk sammanslutning! Vi ses säkert där! wink

aer
22 maj 2008 · 19 Inlägg

Har faktiskt kikat lite på Storsjöyran. Något som vet hur det är med alkohol där och om det är bra röj? Vad är snittåldern?

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
24 maj 2008 · 270 Inlägg

Epitaph skrev:
Nice, precis det är så mycket man MÅSTE se, man kan verkligen inte skita i vissa band! Helt sjuk sammanslutning! Vi ses säkert där! wink

Det gör vi aldeles säkert, åker ni med festivalbussen eller?

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang