Ännu en trädgård men denna var full med husvagnar och lite bilar Kollade regnr på en bil och det är en polack som bott där och haft ett företag men gått i konkurs och nu står allt och ruttnar http://www1.garaget.org/gallery/archive/53311/933103_67qz2l.jpg
Vilken intressant tråd! Tänk att alla bilarna varit nya en gång i tiden..
Det fick mig att tänka på ett skrotbesök för 2 år sedan:
En skrot här i närheten (Gävle) har bilar som stått i flera decenier. En gång när jag gav mig ut bland träden och buskarna som vuxit över och igenom bilarna (man såg inte hur många bilar som fanns för alla träd &sly), så fick jag syn på en grå volvogrill skymta mellan några träd och 2 st SAAB V4or. Jag tog mig inte helt obesvärat dit, men det var värt mödan, för helt plötsligt stod där en bortglömd, mossbevuxen Volvo 242GT -79. Komplett dessutom. Det växte dock ett träd tvärs igenom den genom rutorna. Enl. regnumret hade den stått där sen 1994 (fanns fortfarande i registret).
(Jag hann rensa den på allt innan skroten förra året rensade upp och pressade GT:n).
någon som vet vad dessa mercorna heter exakt? håller på att renovera upp en som är ganska nergången också
mvh andy
Mercedes benz w111 heter dom .. gjordes mellan 1959-71
as fett ska ha ut den jag ska använda ur skogen nästa vecka :p den har iaf stått under bressening men rosten har ju gjort sitt om man säger så :p ska ta en bild på den och lägga upp här, kanske tom gör en projekt tråd senare