Transam1973 skrev:
Fartsyndare skrev:
Transam1973 skrev:
Vågar man gissa att bilen är svart med Regnr KK**0* å är skriven på en kvinna i Ljungbyhed? Rotar mkt i gamla avställda muskelbilar så känner till mkt som står. I Skåne står mkt udda,finns bl.a en Sv-såld GTO 67:a avställd sen 1981,Mach1 69:a avställd sen 1977,Belgienbyggd Corvette Split Window 67:a avställd sen 1983,Le Mans 68:a avställd sen 1984,Mustang Boss302 70:a avställd sen 1989,Road Runner 69:a avställd sen 93/94 bara för att nämna några i Skåne.

Hittade min gamla Firebird 70:a fast nu i Vrakskick på Blocket i Ljungbyhed.Ser ut att ha stått sen jag sålde den fast otroligt nog var den besiktad tills i Maj i år

Nope, den heter CM* *4* en blå sak med skönt bruksskick, skulle han få för sig att sälja hade jag lätt kunnat ha den en sommar och bara glassa runt i och sen göra vid den över vintern

Som du säger finns det mycket spännande bilar här, jag känner till två lador som mer eller mindre är fyllda med mer eller mindre fina objekt, i den ena har dom flesta antingen rasad bakaxel eller motor

CMM fanns det en risig Formula 77:a förr som hette som gick i Helsingborg fast den är skrotad annars hade jag gissat den direkt.

Någon blå 78:a känner jag inte till. Däremot en 74:a Trans Am manuell med 455 utanför Kristianstad + en race 75:a utanför Malmö där ägaren är någon Samhall-gubbe med :p
Köpte min 77:a för rätt exakt 1 år sedan för 40000 ,bjud han samma

( Vet en 77:a till som är billig.) ska kika på denna då mina vägar passerar Värmland samtidigt som jag tänkt att kolla på några andra objekt. Söker egentligen en Mach1 70:a + en GTO 67:a.Ok i Helsingborgstrakten angående ladorna? Ringde till nån gubbe med en riktigt stor samling i Skåne för många år sedan utanför Kristianstad/Hässleholmstrakten fast inget var till salu. Finns en gubbe med över ett dussin muskelbilar här på Bästkusten med fast inget han var intresserad av att göra sig av med utav allt han hade stående.
Hmm, kanske skulle ändra den där bostadsorden, är snart ett år sedan jag flyttade, närmre Lund nu

Här är den btw

![https://www1.garaget.org/gallery/images/32/31312/31312-135a380fe13c3edea056b6bd5c4a2e56.jpg]()
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)