2340
Sök

Bilder: Skogsfynd & Skogsvrak

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 371 Inlägg
6 juni 2012
allenalle skrev:
satan vad bubbler de står i skogarna,var dom så vanliga i sverige förr i tiden? yikes

Dom var jättevanliga på typ 60-70-tal

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
7 juni 2012
Vart står alla dessa bubblor? I närheten av Karlskrona?

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

32 Inlägg
7 juni 2012
Zak skrev:
Vart står alla dessa bubblor? I närheten av Karlskrona?

Skåne

Avstängd
1 031 Inlägg
517 Inlägg
8 juni 2012
Vettemannen skrev:
allenalle skrev:
satan vad bubbler de står i skogarna,var dom så vanliga i sverige förr i tiden? yikes

/Benny

Det tillverkades över 20 miljoner bubblor så man tycker det borde drälla för fullt av dem på gatorna men tyvärr har nog de flesta gått åt vid det här laget då det inte är ofta man ser dem numera sad

Självlärd
3 083 Inlägg
8 juni 2012
Ghost_Face skrev:
Vettemannen skrev:
allenalle skrev:

/Benny

Det tillverkades över 20 miljoner bubblor så man tycker det borde drälla för fullt av dem på gatorna men tyvärr har nog de flesta gått åt vid det här laget då det inte är ofta man ser dem numera sad

Många står nog bortglömda i lador också tyvärr.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Med lem
768 Inlägg
8 juni 2012
Ghost_Face skrev:
Vettemannen skrev:
allenalle skrev:

/Benny

Bah, några är still going strong!
https://www1.garaget.org/archive/33/32649/29417/29417-344208.jpg
(Farsans o min)

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

534 Inlägg
8 juni 2012
nån som har bild på den mustangen vid jb skroten i jönköping ? den är borta nu men tänkte om nån hade kort på den

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 371 Inlägg
8 juni 2012
Ghost_Face skrev:
Vettemannen skrev:
allenalle skrev:

/Benny

Många baggar gick nog åt när det skulle byggas Beach Buggys.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
8 juni 2012
PV 444, 1958
Tror den har stått där sen 70-talet smile
http://i210.photobucket.com/albums/bb290/smurfsebbe_84/DSC00156.jpg

Mvh S.Österdahl

1 283 Inlägg
9 juni 2012
paltodlarn skrev:
Kan kolla om jag kan luska fram nåt om den custade amazon när jag är uppe nästa gång! AWD:n ser ju rätt räddningsbar ut, blir nästan lite sugen på att ta reda på den big_smile

Lyckades du få fram nån mer info om custom amazonen? Den såg ju ut att ha en väldigt intressant historia smile

43 Inlägg
9 juni 2012
mustangen i jönköping ligger i 2 delar, den har rostat sönder totalt, jag bor precis där typ och kan skaffa bilder imon  tror jag, men det är tyvärr inga vackra bilder sad

2 024 Inlägg
9 juni 2012
Fixa gärna bilder på den.
Var och försökte få köpa loss den för ca 15 år sen men det hette att den skulle göras iordning.
Väldigt knepig gubbe som hade den, har aldrig kunnat förstå hur en mustang kunnat hamna hos honom från första början.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

7 488 Inlägg
9 juni 2012
Expoze skrev:
Var och försökte få köpa loss den för ca 15 år sen men det hette att den skulle göras iordning.
Väldigt knepig gubbe som hade den, har aldrig kunnat förstå hur en mustang kunnat hamna hos honom från första början.

sånt där gör mig bara förbannad,, att den ska rosta bort istället för att någon får köpa den å fixa igång den istället,, dumPIIP gubbe

534 Inlägg
9 juni 2012
SANDAHL skrev:
mustangen i jönköping ligger i 2 delar, den har rostat sönder totalt, jag bor precis där typ och kan skaffa bilder imon  tror jag, men det är tyvärr inga vackra bilder sad

gör det gärna big_smile va där i fredas men ja kunde inte se den kollade från bilen och så vet en inte helt var den står

534 Inlägg
9 juni 2012
cheva_raggare skrev:
SANDAHL skrev:

gör det gärna big_smile va där föra måndan men ja kunde inte se den kollade från bilen och så vet en inte helt var den står

527 Inlägg
10 juni 2012
Vita_Vargen skrev:
Lyckades du få fram nån mer info om custom amazonen? Den såg ju ut att ha en väldigt intressant historia smile

Har inte kollat upp det än. Tänker göra det i juli då jag åker upp på semestern. Ska ta och fota av lite andra vrak som ligger i skogarna också! smile

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

2 024 Inlägg
10 juni 2012
granadadr skrev:
Expoze skrev:

sånt där gör mig bara förbannad,, att den ska rosta bort istället för att någon får köpa den å fixa igång den istället,, dumPIIP gubbe

Jo, bilen har stått där sen tidigt/mitten 80-tal iallafall. Är måååånga som försökt fått köpa loss den genom åren.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

3 151 Inlägg
12 juni 2012
Hittade denna när jag var ute och åkte i dag. Ser inte ut som om den använts allt för flitigt på sistone... roll

https://dl.dropbox.com/u/23449724/Tmp/2012-06-12%2009.31.39_2.jpg

3 151 Inlägg
15 juli 2012
Ingen som har hittat något fler skogsfynd? Eller någon lada med roligt innehåll? smile

Sök