2775
Sök

Blockering av bensinmackar, Någon som gjorde de?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Nå, Var de någon som gjorde det då? och isåfall blev de nå bättre ? Inte vad jag vet iallafall....
Eftersom att de var sånt tjaffs i flera tusentals trådar och de skickades sms och hela köret...

Någon som gjorde de? Eller såg någon göra det?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

SQ
1 343 Inlägg
27 maj 2008
ja såg ingen som gjorde de i eskilstuna området iaf.. tomt på bilar.. väntade med att tanka tills igår, men de va juh för ja hade soppa kvar tongue

Ljudnörd!

Volvonörd
1 187 Inlägg
27 maj 2008
ExXtr3me skrev:
Nå, Var de någon som gjorde det då? och isåfall blev de nå bättre ? Inte vad jag vet iallafall....
Eftersom att de var sånt tjaffs i flera tusentals trådar och de skickades sms och hela köret...

Någon som gjorde de? Eller såg någon göra det?

Här i Söderhamn var det ingen som jag såg iaf.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
27 maj 2008
nej det va väldigt klent med det vad jag vet

70 Inlägg
27 maj 2008
såg ingen häller ... men dom höjde dieslen med 10 öre för att visa att dom inte bryr sig i mariannelund

Du ska få fett med dingdong :)

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
27 maj 2008
Man måste väl ha det lite mer planerat än att bara skicka runt sms och nåt inlägg. Man får satsa lite större, som stor strejk, gå ut i radio m,m tongue

70 Inlägg
27 maj 2008
_BLOOD_ skrev:
Man måste väl ha det lite mer planerat än att bara skicka runt sms och nåt inlägg. Man får satsa lite större, som stor strejk, gå ut i radio m,m tongue

Håller med !... snart måste något hända ... det var ju tal om att eu skulle lägga sig i ocg dubbla priset ...

Du ska få fett med dingdong :)

German Engineering
9 083 Inlägg
27 maj 2008
Såg inte nån som blockerade här i Sthlm tongue

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

7 100 Inlägg
27 maj 2008
jag såg ingen ja heller!
dom kanske äntligen fattade att de inte var värt de!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

dARKiE
5 031 Inlägg
27 maj 2008
Körde hem från norrköping den helgen te skåne igen, (hade bensin) och alla tankade som vanligt på alla stationer jag körde förbi, även när jag kom hem var det som vanligt. Sveriges invånare vågar inte strejka så är det bara. Sen tyckte jag inte det var rätt sätt att strejka på heller, så det var kanske lika bra att det inte blev nåt.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

fotointresserad
2 307 Inlägg
27 maj 2008
märkte iaf inte av nån form av blockad.. däremot var det nog ett gäng som passade på att tanka istället då bensinpriset låg nere på 12.84:-

OEM <3
6 957 Inlägg
27 maj 2008
Såg inte ngt...mkt snack å liten verkstad, jo ja tackar ja!

OEM <3

Bildrulle
499 Inlägg
27 maj 2008
Typiskt Svenskt... Alla gapar och skriker men ingen vågar göra något...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 maj 2008
Såg ingen blockad, men smsen ja fick handlade iaf om att man inte skulle handla hos mackarna, inte blockera, å handla vet ja att många avstod ifrån iaf..

study
772 Inlägg
27 maj 2008
seriöst och blockera en mack det är ju som att säga beställ inte mc feat då den innehåller hästkött eller vad det nu är som är specifikt.

de som blockerade mackarna fattar inte hur det styrs med priser och sådant.
då bensinpriset inte är så högt men det finns faktorer som höjer det vilket de ej har tagit hänsyntill.

12 Inlägg
27 maj 2008
om alla i sverige skulle ställa bilen en vecka, skulle det gå åt helvete med alla bensin stationer:P

2 201 Inlägg
27 maj 2008
http://www.zatzy.com/attachments/allmae … inkrig.pdf

nog en bättre ide att bara låta bli att tanka på speciella mackar, då dom vet att det du inte tankar idag, tankar du imorgon osv

892 Inlägg
27 maj 2008
Fick SMS om att inte handla på macken helgen i fråga. Skickade vidare det och följde det. Nåja, fram till kl 23.00 på Söndagen. smile
Men nån blockad varken hörde jag eller märkte nått av...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Fan va löjligt då... Allt snack om bensintrådar hit och dit på garaget i flera veckor, gjordes till och med flera trådar om att man skulle blockera någon bensinmack (för att man trodde att de skulle hjälpa)
Och INGEN blockerade ? HAHAHAH. Vilket fiasko smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
27 maj 2008
Mortalis skrev:
Såg ingen blockad, men smsen ja fick handlade iaf om att man inte skulle handla hos mackarna, inte blockera, å handla vet ja att många avstod ifrån iaf..

Vad spelar det för roll om ingen handlar om endå ingen vet varför dom inte har några kunder hmm
Kan säga det hur många gånger som helst, ska man göra något så gör det så att regeringen märker av det direkt istället!

Sök