Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Malmö-Träffen kl 19.00 BILTEMA Svågertorp! nu på söndag och framåt smile

* Inte skräpa ner
* Inte bränna gummi

Micke (vd) på BILTEMA hälsar att om dessa regler följs så kommer dom sponsra ett en större träff senare i sommar.. wink


VI SES big_smile



MVH Louise

Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (27 maj 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Amit skrev:
Okej?
Skulle vi inte samlas på Toys r us längre ?Trodde sam och flugan hade tagit över?

Nu får ni ju bestämma er! :S

Jag tycker att biltema är bättre för det var ju där det började!

jag saknade malmö träffen så som den va från början så nu ser vi till att denna blir bäst wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Kajlie Garaget Video Crew
27 maj 2008 · 842 Inlägg

Trodde också det var flyttat till toys r us :S Kanske bättre o ha det där med tanke på att skulle nån börna/förstöra så pajjar dom inte för nån annan iafall ?

Lasse Amatör
27 maj 2008 · 193 Inlägg

Röstar nog hellre på Biltema big_smile

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Barnie79 www.sideways.nu
27 maj 2008 · 136 Inlägg

hehe, jaha så det var altså dax igen då smile

ja då vart de inte så långvarigt med toys då förmodligen....

Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Kajlie skrev:
Trodde också det var flyttat till toys r us :S Kanske bättre o ha det där med tanke på att skulle nån börna/förstöra så pajjar dom inte för nån annan iafall ?

då kan dom som vill förstöra samlas där ^^ jag tvingar ingen.. se det som en kul grej bara

puss

Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (27 maj 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Lasse Amatör
27 maj 2008 · 193 Inlägg

Men drygt för oss med sänkta bilar att dra i varje gång big_smile

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
27 maj 2008 · 2 972 Inlägg

lase skrev:
Men drygt för oss med sänkta bilar att dra i varje gång big_smile

Man behöver ju inte köra längst in på parkeringen??? Stod o skrattade åt alla som tvunget skulle över fast där va hur gott om plats som helst innan "bergen".. (Dessutom går det att köra runt om ifall man tvunget vill...)

Likasamma är det på Biltema, så det kvittar ju i det avseendet.

Det roliga var att inte många brände däck o hade sig på Toys, där ingen har nåt ansvar - men på Biltema där vi får vara mot att vi sköter oss, där ska alla visa sig tuffa...
I dont get it...

Själv föredrar jag Biltema - mer inarbetat och mer folk, och förhoppningsvis slipper vi folk som vill förstöra, för dom kan ju åka till Toys då......

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Kajlie Garaget Video Crew
27 maj 2008 · 842 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:

Kajlie skrev:
Trodde också det var flyttat till toys r us :S Kanske bättre o ha det där med tanke på att skulle nån börna/förstöra så pajjar dom inte för nån annan iafall ?

då kan dom som vill förstöra samlas där ^^ jag tvingar ingen.. se det som en kul grej bara

puss

Nej absolut inte louise men tänkte det att där finns alltid rötägg som förstör. Och att nån som inte har vett nog att uppföra sig förstör ditt tillstånd känns tråkigt =/

Barnie79 www.sideways.nu
27 maj 2008 · 136 Inlägg

Är ju många som gärna vill vara kvar på biltemas parkering, så det är ju bara att hjälpas åt å hålla stämningen på topp genom att hjälpas åt å hålla koll på "sabotörerna"... smile

Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Kajlie skrev:

BMW_Galen_Tjej skrev:

Kajlie skrev:
Trodde också det var flyttat till toys r us :S Kanske bättre o ha det där med tanke på att skulle nån börna/förstöra så pajjar dom inte för nån annan iafall ?

då kan dom som vill förstöra samlas där ^^ jag tvingar ingen.. se det som en kul grej bara

puss

Nej absolut inte louise men tänkte det att där finns alltid rötägg som förstör. Och att nån som inte har vett nog att uppföra sig förstör ditt tillstånd känns tråkigt =/

sant dom förstör bara för sig själva sad biltema ställer ju å fixar en stor å rolig träff.. men va fan vi försöker en gång till smile vi ses väll på söndag?? smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Speddy_Gonzales
27 maj 2008 · 437 Inlägg

ASSÅ detta är bara löjligt, först lägger ni ner o sen startar ni, Ni gör alla förvirrad först med era sms o nu detta igen, såå löjligt

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Kajlie Garaget Video Crew
27 maj 2008 · 842 Inlägg

Tror att jag ska starta en inne på mobilia på söndagar så har vi 3 smile *Ironi*

Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Speddy_Gonzales skrev:
ASSÅ detta är bara löjligt, först lägger ni ner o sen startar ni, Ni gör alla förvirrad först med era sms o nu detta igen, såå löjligt

Ni??? jag!! jag la ner över ett år på detta... folk skötte sig inte så jag försökte med sms för att slippa regler om att bränna gummi mm... men sen bara för att en gång så blev det ibnte bra så bestämde du utan att fråga mej att ta över den träff jag lagt ner så mycket tid på.. så URSÄKTA mej om jag har fel men jag gör som jag vill med den träff jag skapat å försöker att ge den en chans till???

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Speddy_Gonzales
27 maj 2008 · 437 Inlägg

hahaha ja alla kan starta var sin träff o olika plats, ett stort skämt

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
Lordz
27 maj 2008 · 21 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:

Speddy_Gonzales skrev:
ASSÅ detta är bara löjligt, först lägger ni ner o sen startar ni, Ni gör alla förvirrad först med era sms o nu detta igen, såå löjligt

Ni??? jag!! jag la ner över ett år på detta... folk skötte sig inte så jag försökte med sms för att slippa regler om att bränna gummi mm... men sen bara för att en gång så blev det ibnte bra så bestämde du utan att fråga mej att ta över den träff jag lagt ner så mycket tid på.. så URSÄKTA mej om jag har fel men jag gör som jag vill med den träff jag skapat å försöker att ge den en chans till???

Jag tror det finns en ganska godtagbar anledning till att vi får fortsätta på Biltema oavsett hur många träffar det är.

Och Louise, du är bara guld.

Ps. Bränna gummi är slöseri med gummi, bättre köpa slit-å-släng gummi som man bränner vid rätt tillfälle.

Kanse
27 maj 2008 · 1 120 Inlägg

Lordz skrev:

BMW_Galen_Tjej skrev:

Speddy_Gonzales skrev:
ASSÅ detta är bara löjligt, först lägger ni ner o sen startar ni, Ni gör alla förvirrad först med era sms o nu detta igen, såå löjligt

Ni??? jag!! jag la ner över ett år på detta... folk skötte sig inte så jag försökte med sms för att slippa regler om att bränna gummi mm... men sen bara för att en gång så blev det ibnte bra så bestämde du utan att fråga mej att ta över den träff jag lagt ner så mycket tid på.. så URSÄKTA mej om jag har fel men jag gör som jag vill med den träff jag skapat å försöker att ge den en chans till???

Jag tror det finns en ganska godtagbar anledning till att vi får fortsätta på Biltema oavsett hur många träffar det är.

Och Louise, du är bara guld.

Ps. Bränna gummi är slöseri med gummi, bättre köpa slit-å-släng gummi som man bränner vid rätt tillfälle.

tack smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Jesper206
27 maj 2008 · 152 Inlägg

Humm okej då ger vi upp Toys'R Us igen då. Jag skiter faktiskt i var vi har söndagsträffarna (tror även dem flesta håller med mig där), vill bara ha en träff för det är kul helt enkelt. Huvudsaken är ju att vi samlas nånstans så mycket folk som möjligt! Sen är nog biltema lättare att hitta till för folk som kommer uppifrån? Eller? Tycker dock Biltema är bättre för där är större samt nära till matstället, hehe!

Sern så även om man "fick" bränna gummi o skit på Toys'R Us så gjorde ändå ingen det. Vill nån bränna gummi på biltema kan dem ju bara köra rakt över till andra sidan och va på Rustas/OnOff parkering smile

Senast redigerat av Jesper206 (27 maj 2008)

Toyota GT86 (2012)
Lordz
27 maj 2008 · 21 Inlägg

Amit skrev:
/Amit som känner sig väldigt vuxen med detta inlägg :S

Ja något ska ju uppväga barnet i en.. ;-)

-MrHennessY-
27 maj 2008 · 362 Inlägg

Bra för dig Louise =]

Men ja kommer personligen att skita i söndags träffarna.

Helsingborg äger....

Fast ja är lite sugen på en träff på Mobilia på söndagar hahahaha så finns det 3st sweet! =P Not!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang