Decibel skrev:
Jag tror du får mer problem med att få allt bra om du ska kapa isär grejjerna. Bygg fästen istället.
Orginalet som man ska kapa är ju i abs plast, så limmar man glasfiberskalet över. eller var det de du menade ?
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal