2601
Sök

RE Audio 6 Comp 6.5" Kitsystem, något att ha?

Team Autohifi!
865 Inlägg
4 juni 2008
jonash skrev:
Det är jag rätt övertygad om att så är fallet - även om du inte vet om det. smile

Vad nu det skulle tjäna till.

/Jonas

Men så är det nog för alla som jobbar i branchen.

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
4 juni 2008
MrCalle skrev:
busfabror skrev:
Ett tilläg, man behöver inte göra reklam i heller....har mest glidit runt o kollat trådar på senaste tiden och är det inte du så är det någon kompis till dig som gör reklam för de produkter du för....okej, lite kred ska du ha, du är ganska "ödmjuk" i ditt sätt....men ändå.....

Jag tycker inte jag gör "reklam" har en person en fråga om de produkter jag/vi för så får man ju givetvis svara, samma gäller ju dig och dina produkter.
Skilnaden är kanske att våra produkter har kommit ut/diskuteras mera ...osv än vad dina har gjort?!?
Vad andra gör får stå för dem, det är up till var och än att ta ansvar för sitt agerande men jag tror ingen gör "reklam" för våra produkter för att de vill vara kompis med mig wink ?

Mina produkter diskuteras, men PM e grejen, annars blir det gnäll från dina "kompisar"....jag vet inte men för att hålla det lite snyggt kanske ni skulle köra lite PM istället....tror att en del håller med mig.....
I just denna tråd handlar det om grejor som du för.....så de va kanske fel tråd att ta detta i....låt nu killen som startade tråden få lite uppmärksamhet och hjälp istället....

Mvh
Jonas S
Senast redigerat av busfabror (4 juni 2008)

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
4 juni 2008
MrCalle skrev:
jonash skrev:
Det är jag rätt övertygad om att så är fallet - även om du inte vet om det. smile

/Jonas

Ja. Antalet förfrågningar om spons är ju inte direkt få.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
4 juni 2008
busfabror skrev:
MrCalle skrev:
busfabror skrev:
Ett tilläg, man behöver inte göra reklam i heller....har mest glidit runt o kollat trådar på senaste tiden och är det inte du så är det någon kompis till dig som gör reklam för de produkter du för....okej, lite kred ska du ha, du är ganska "ödmjuk" i ditt sätt....men ändå.....

Jag tycker inte jag gör "reklam" har en person en fråga om de produkter jag/vi för så får man ju givetvis svara, samma gäller ju dig och dina produkter.
Skilnaden är kanske att våra produkter har kommit ut/diskuteras mera ...osv än vad dina har gjort?!?
Vad andra gör får stå för dem, det är up till var och än att ta ansvar för sitt agerande men jag tror ingen gör "reklam" för våra produkter för att de vill vara kompis med mig wink ?

Mina produkter diskuteras, men PM e grejen, annars blir det gnäll från dina "kompisar"....jag vet inte men för att hålla det lite snyggt kanske ni skulle köra lite PM istället....tror att en del håller med mig.....
I just denna tråd handlar det om grejor som du för.....så de va kanske fel tråd att ta detta i....låt nu killen som startade tråden få lite uppmärksamhet och hjälp istället....

Mvh
Jonas S

Det där med Pm är....ja både bra och dåligt. Jag skulle ALDRIG kontakta nån via ett PM och rekommendera egna produkter om inte en trådskapare specifikt bad om det.

Jag tycker det är så extremt "säljar-aktigt" att skicka PM till folk för att sälja sina grejer på det sättet att det liknar bilförsäljning i USA liksom. Själv skulle jag bli asförbannad om nån PMade mig och försökte kränga på mig prylar. Det kulle bli en klockren anmälning iallafall, och ett antal svordomar!

mvh Jonas

Team Autohifi!
865 Inlägg
4 juni 2008
jonash skrev:
MrCalle skrev:
jonash skrev:

/Jonas

mvh Jonas

Nää där kan jag hålla med dig till 100%.

Men Busfarbror..... Jag & vårt företag jobbar inte med att sälja saker på forum.
Att enskilda personer länkar/rekomendera våra produkter kan jag inte göra något åt. Oavsett om han är kompis/vän/kund/ okänd för mig.
Skulle det se illa ut eller vara något som ej sig bör göras så skulle jag med 100% säkerhet tro att Moderatorerna skulle gå in och säga ifrån.
Enda anledningen till att jag finns på detta forum är den att jag gillar det, det finne en härlig blandning av mäsniskor.
Sen att jag har i min signatur vart jag jobbar är endast av denna enkla anledning att ingen ska missförstå.
Jag försöker ge support, vad du kallar det får vara up till dig.
Sen att skicka PM till någon som inte utrykligen ber om det.... Håller med JonasH.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
4 juni 2008
MrCalle skrev:
jonash skrev:
MrCalle skrev:

mvh Jonas

Men Busfarbror..... Jag & vårt företag jobbar inte med att sälja saker på forum.
Att enskilda personer länkar/rekomendera våra produkter kan jag inte göra något åt. Oavsett om han är kompis/vän/kund/ okänd för mig.
Skulle det se illa ut eller vara något som ej sig bör göras så skulle jag med 100% säkerhet tro att Moderatorerna skulle gå in och säga ifrån.
Enda anledningen till att jag finns på detta forum är den att jag gillar det, det finne en härlig blandning av mäsniskor.
Sen att jag har i min signatur vart jag jobbar är endast av denna enkla anledning att ingen ska missförstå.
Sen att skicka PM till någon som inte utrykligen ber om det.... Håller med JonasH.

Calle,

jag ser att vi har nåt på gång här....vi är överens om 2 saker i samma post! big_smilelol

mvh Jonas

Team Autohifi!
865 Inlägg
4 juni 2008
JA du Jonas, Vi kanke inte har så olika värderingar tråts allt;)

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
5 juni 2008
MrCalle skrev:
jonash skrev:
MrCalle skrev:

mvh Jonas

Ursäkta mig då......men sätt dig och läs o kolla igenom trådar och inlägg så e jag helt övertygad att även du skulle reagera....den största anledningen till just min reaktion är att om jag skulle skriva och proppsa på det märke som jag importerar/säljer så skulle jag få fina gliringar från en del...en del av dina sk. vänner och andra i din närhet och kanske från andra oxå...SUPPORT är väl en stor del av forumen, det tycker jag absolut att du ska ge på dina produkter, precis som alla andra leverantörer...
Reklam via PM e nog inte heller så snyggt, det jag menar är att man tar en lite mer personlig kontakt och hjälper på det viset, det retar kanske inte andra medmänniskor på samma sätt....sorry om jag fick det att låta som att reklam gick ut i pm.....

Mvh

cool

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

801 Inlägg
5 juni 2008
ge varandra en kram nu och va vänner igen! tongue

Sök