Äckliga ljud du inte tål?

Fr3ddan
8 juni 2008 · 204 Inlägg

joonte_ skrev:
ställde klockradion en dag och vaknade upp till carola-evighet. Jag drömer fortfarande mardrömar om att vakna.

ja gjorde en liknande graj på en camping en gång hörde också carola och tryckte på "snooze" men efter 15minuter så ringde klockfan igen och samma låt speladese, så radion fick lida litegrann, fick en plats i eldstaden:P(biltema 79kr)

WilYawn Golle
8 juni 2008 · 448 Inlägg

Folk som tuggar med öppen mun. Blir skogstokig på det, stäng käften för FAN!

En knackade dieselmotor har jag inga problem med, men däremot en knackade bensinmotor smile

James May: In other news.... I've fitted a fan!
Halvdan
9 juni 2008 · 94 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Tannamagarens förbannade luftborr, vill bara sätta den där pinnen dom trycker på tänderna med i pannan på tandläkaren när man hör det.

Ha ha ha...lol tack för den.Fick mig att skratta högt! Tog en stund innan jag fattade "Tannamagaren",men det fick mig att minnas mina "himtraktor"..he he.

F.ö håller jag med.Ljudet av luftborren = nära förestående smärta..

Cerran Starter
9 juni 2008 · 98 Inlägg

Ja tål inte när någon drar naglarna lr dylikt mot tex den där lilla "rutan" på körkortet där man antingen ser året man e född lr en litet foto av en-beroende på hur körkortet är vinklat.. (vet inte om d där gick o förstå men).. usch.. *ryser*

Senast redigerat av Cerran (9 juni 2008)

paltodlarn
9 juni 2008 · 527 Inlägg

förutom mygg som surrar när jag ska sova, så är boten anna DET VÄRSTA SOM JAG NÅGONSIN HAR HAR HÖRT! jag blir på dåligt humör av att höra den!

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
Fel_xi
9 juni 2008 · 211 Inlägg

Jerk-R skrev:
Klart värsta ljudet jag hört och lider extremt mycket av är skrikande/grinande småbarn! Speciellt om det förekommer i en ganska trång och varm miljö, tex på bussen/tåget PAH!

Håller med 100% Finns det något värre ?

airflow Avstängd
9 juni 2008 · 653 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:
Firetraxx mamma, tål inte höra henne när hon andas, låter som en gris..så vidrigt

HAHA !! så jävla klockren wink

Jag har rätt i vad jag än säger.
AeroMalm BMW fantast
9 juni 2008 · 1 172 Inlägg

när tjejen filar naglarna.. räligt e det.. annrs tåler man det mesta oljud...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
FL3JM Inga konstigheter
9 juni 2008 · 2 064 Inlägg

Hatar när man plockar ur saker ur frysen, det där gnisslet som uppstår när is gnids mot is typ. UÄÄÄHH!

mellowd Drop Shop
9 juni 2008 · 926 Inlägg

gnisslande bromsar.

Superdtm i övrigt värdelös.
9 juni 2008 · 613 Inlägg

Fel_xi skrev:

Jerk-R skrev:
Klart värsta ljudet jag hört och lider extremt mycket av är skrikande/grinande småbarn! Speciellt om det förekommer i en ganska trång och varm miljö, tex på bussen/tåget PAH!

Håller med 100% Finns det något värre ?

blev utsatt för det idag.. först börja ungen gall grina sen sluta den å fick godis smaska som fan å börja sjunga... gav upp å bytte plats...

Zpira Polack
9 juni 2008 · 61 Inlägg

min chefs röst och en tjejs på jobbet, klarar fan inte av deras röster, blir näst intill förbannad så fort jag hör någon av dem.

My Life - My Way
Saab 9-3 Aero 2.8T SC "StorGripen" (2006)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
9 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Zpira skrev:
min chefs röst och en tjejs på jobbet, klarar fan inte av deras röster, blir näst intill förbannad så fort jag hör någon av dem.

Jag gillar inte att höra min chefs röst heller men det är mer en sån där: "Åh nej, inte nu igen"-känsla...






lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
ESTRANDBERG88 Hojmek
9 juni 2008 · 748 Inlägg

Folk som smaskar och småbarn som skriker i ett fullsatt och varmt flygplan!

Darkie dARKiE
9 juni 2008 · 5 031 Inlägg

När typ en tandborste börjar röra sig mot tänderna på en annan. På mig själv reagerar jag inte ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
BBAD Utbildad hobbymekare
9 juni 2008 · 1 125 Inlägg

finns fan inget vidrigare än att höra en som smaskar vid matbordet, blir fan ass jävla förbannad alltså, brukar tappa aptiten vid såna tillfällen

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Coffe
9 juni 2008 · 124 Inlägg

MIN VÄCKARKLOCKA helt klart!
Det ljudet tål jag bara inte tongue

axelj Assumption is the mother of all fuck ups!
9 juni 2008 · 764 Inlägg

Små ettriga japsbilar, med små klena motorer och nån jävla ljudförstärkare längst bak (tror det kallas japsdämpare). Speciellt då de köres av pojkar i keps längs allégatan här i stan och varvar till varvstoppet så fort de ser en varelse som ev. kan härledas till det andra könet.
Finns fanimig inget värre smile

PH_
9 juni 2008 · 310 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/8759/370023_21n595.jpg
Den här bilden säger väll allt om ljud man ej tål och hur dom förhindras?

Ironi, humor, ej att tas på allvar wink

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
alexbenhard Hemlig Agent
9 juni 2008 · 1 115 Inlägg

hahahahahahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang