Jag hade satsat på BC-Racing, dom har nedre infästning i stål ist för alu som tex D2 eller K-Sport. Har hört att det har hänt att infästningen på dom i alu har gett med sig/knäckts.
Ah ok Varför ser man aldrig dig i Hässleholm nu för tiden skoglund? Såg dig alltid när du hade din vita bmw ju ^^
Du har väl blitt blind, kör lika mycket nu som förr. Eller nej det gör jag inte förresten inte haft några bensinpengar.. men nu har jag.. Så du borde se mig om du är där i framtiden;)
Ja fasen, får jag bara rätt på slavcylindern och hastighetsmätningen, och hämtar nya lådan imorgon, så är jag väl på G i slutet av veckan... Då får du väl byta lambdasonder tills dess
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
blev irreterad när skärmarna gick i däckkanten å skrapade.
så jag bytade provisoriskt till BMW orginal bakdämpare idag för att inte slå i skärmkanterna innan coilisarna monteras i vintervilan... Tror ni inte den gör det fortfarande eller haha.. suck. Men men, dem som satt där var ialf kassa som fan. Så lite bättre blev det väl. Men får fortfarande inte in ett finger under skärm och däck så ja men nu kassar den inte emot ialf.. Om man inte har full bil.. haha : )
Bilder kommer sen..
Bara provisoriskt innan vinteravställning så. Dem åker snart av igen.
När blir det avställning och vad har du för planer då? Mer än coils altså...
så fort bakdelen inte orkar ha fäste mer. Eller när vinterdäckslagen börjar. Vi får se.
Har inte ens fixat klart vinterbilen haha..
Har inte mycket planer mer än coilisar. Har ingen ekonomi till att bygga om mer nu.
Blir väl toning på framrutorna igen bara också, nya fälgar (17tums igen) och kolla igenom bakvagnen igen, sen kanske riva ner å fixa till framvagnen också denna vintern.
du skulle väl stoppa ner M3-motor och hela drivlinan? Dom förespår på radion att konjunkturen vänder nu. Så de kanske finns lite jobb till sommarn.. förhoppningsvis.. (=
du skulle väl stoppa ner M3-motor och hela drivlinan? Dom förespår på radion att konjunkturen vänder nu. Så de kanske finns lite jobb till sommarn.. förhoppningsvis.. (=
Neh, det var inte jag. Det är ju chrille mannen som skulle göra det i sin kombi. Det enda jag tänkt på i motorväg när man får för mycket pengar över nån vacker dag är kompressor. Föredrar kompressor före turbo för jag gillar vridmoment kurvan på hela registret. Precis som 328:an är orginal.
Neh, det var inte jag. Det är ju chrille mannen som skulle göra det i sin kombi... .
Neh, det var inte jag. Det är ju chrille mannen som skulle göra det i sin kombi... .
D kommer..... d kommer....!
Här på Garaget hoppas jag snart
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.