Lite kul på Swedenrock då en finne kom till vårt kamp. Det blev så att han skulle dricka varje gång dem sjöng "vodka" klart han var på. Hehe han tömde en hel 75:a absolut! Sen var han däckad i 12 timmar i stekande sol, och med dregel i mungipan Fick tillkalla vakten för vi trodde han hade dött.
Lite kul på Swedenrock då en finne kom till vårt kamp. Det blev så att han skulle dricka varje gång dem sjöng "vodka" klart han var på. Hehe han tömde en hel 75:a absolut! Sen var han däckad i 12 timmar i stekande sol, och med dregel i mungipan Fick tillkalla vakten för vi trodde han hade dött.
haha han måste vatt en röd finne sen
Ja han lär haft ganska rejält ont sedan + ganska jättebakis
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
haha denna är ju lite skön faktiskt måste jag säga med jack sparrow!
Haha dom är för jävla bra
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Noterade just din signatur "Tjejer har kjolar, inte bilar" så tjejer får inte ha bilar? så tolkar iallafall jag din text haha
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.