-Westerlund- skrev:
KBAragger skrev:hahaha, vafan är det där?!
-Westerlund- skrev:KBAragger skrev:hahaha, vafan är det där?! Det tjötades mycket om "Gangnam Style" på diverse sidor på nätet, och tillslut så googlade jag på skiten och fick fram det där, guld ju
Mane_Attraction skrev:Kör denna mkt nu. Mest för att man själv är med i videon och vill skryta lite inför polarna
JofooN skrev:Sjuk låt men fruktansvärt skön!
KBAragger skrev:JofooN skrev:Sjuk låt men fruktansvärt skön!igen?
F1LL3 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=kPC_evpbwDMDenna låten kör jag om och om igen. Älskar den
KBAragger skrev:-Westerlund- skrev:KBAragger skrev:hahaha, vafan är det där?! Det tjötades mycket om "Gangnam Style" på diverse sidor på nätet, och tillslut så googlade jag på skiten och fick fram det där, guld ju haha, den videon är ju bara damp och låten är konstig... me gusta
Kanelbullen skrev:KBAragger skrev:-Westerlund- skrev:Det tjötades mycket om "Gangnam Style" på diverse sidor på nätet, och tillslut så googlade jag på skiten och fick fram det där, guld ju haha, den videon är ju bara damp och låten är konstig... me gusta VAD BEYTDER "ME GUSTA "
KBAragger skrev:-Westerlund- skrev:Det tjötades mycket om "Gangnam Style" på diverse sidor på nätet, och tillslut så googlade jag på skiten och fick fram det där, guld ju haha, den videon är ju bara damp och låten är konstig... me gusta
-Westerlund- skrev:Det tjötades mycket om "Gangnam Style" på diverse sidor på nätet, och tillslut så googlade jag på skiten och fick fram det där, guld ju