Google-Johan skrev:
Frozen1985 skrev:
finns igentligen hur mkt sånna här trådar som helst. jag hänvisar till "SÖK" funktionen. och kanske du borde ändra topic på tråden. (bilmodell osv).
jag rekomenderar att inte kapa fjädrar för att du kommer aldrig att få dem lika långa på nån sida. fixa dig en sänkningsats för 1500-2000:- och kör som en kung efter du har gjort en fram/bak vagn inställning =]
Okej jag får ta och göra det, men hur blire med dämparna? måste dom också bytas eller går det med dom gamla?
Du kan köra med dom gamla. Men lika bra att byta tycker jag. Dom kan ju gå sönder någon vecka efter sänkningen om du har riktigt mycket otur. Bara att passa på när du har sakerna nere

Allt för den där jävla hatten!