Min V70 började strula förra året..stannade var 200 meter.....var i närheten av Biltema och chansade på en ny luftmassemätare....YAHOOOOOO....bilen fungerade...efter en mil började den dock larma för emissioner ( felaktig bränsleblandning / avgasvärden ). Gav själve f-n i detta och har kört sedan dess...tills i förrgår.....då stannade bilen vart 200 meter...sedan dog den helt...kollade bränsletrycket som var lika med noll. Beställde bensinpump från Jönköpings bildemontering, kollade den med batteriladdaren..fungerade OK. Rev ner halva bilens inredning ( fy fan tacka vet jag 740 ) och monterade dit den nya ( jävla krabb ). Provade och starta eländet utan minsta lilla sketna liv i pumpen / trycket....har nu letat genom Haynes boken + instruktionsboken efter var bränslereläet sitter och kan inte hitta det.....vet någon vart det sitter? Har kontrollerat säkringen och det finns bensin i tanken......har hört att det kan vara startspärren då den är kopplad mot bränslepumpen ( så sjukt )....HJÄLP innan socialen får omhänderta mig pga drogrelaterade problem pga Volvo V70...HJÄLP, HJÄLP!!!!