2941
Sök

Vad gör ni när ni ska ta de lugnt ?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
ja e ledig denna vecka så ja gick till affären. köpte lite kryddig korv, köpte några heineken o spela lite playstation... fan va livet e underbart...

Inspiration comes standard

FreddeK
11 juni 2008
fiskar rätt ofta...också underbart!

143 Inlägg
11 juni 2008
Låter underbart, inga fel med någon film man gillar heller:D

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
de va så skönt väder förra veckan så fiskade då men nu när de e lite blåsigt o så, så gillar ja att sitta hemma ...

1 688 Inlägg
11 juni 2008
Ner i sängen och vakna dagen efteråt, då har man tagit de ordentligt lugnt. tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

SVK Customs
1 639 Inlägg
11 juni 2008
Ska jag ta det lugnt och samla tankarna då sticker jag helst ner till sjön och åker lite wakeboard.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 juni 2008
Det jag kommer syssla med den närmsta tiden är nog instantanswer.se, har precis blivit operatör där så jag lär väl chilla lite och tjäna pengar samtidigt.

Det kommer la jag hålla på med när jag inte orkar göra något annat iaf, dumma frågor är väl alltid kul big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Hmm.
11 juni 2008
krille_hlm skrev:
Ska jag ta det lugnt och samla tankarna då sticker jag helst ner till sjön och åker lite wakeboard.

snacka om att ta det lungt tongue

★★★★★
455 Inlägg
11 juni 2008
lite xbox360 eller ser en bra film smile

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
ja vaknade kl halv 7 på morgonen igår och bestämde mig för att åka till mekonomen ( tack för att ni öppnar kl 7 ) o köpa bakljustoning... satt me de i 3½ timme... de va avslappnade på ett irriternade sätt

2 079 Inlägg
11 juni 2008
plockar i garaget eller sover

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
orka sova hela tiden,,

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
11 juni 2008
Ta några kalla i solen, där har man lugn^^

2 079 Inlägg
11 juni 2008
Edvinoo skrev:
orka sova hela tiden,,

ja, ska man sova HELA TIDEN så kan det ju bli jobbigt, konstant ryggläge

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Filkörning?
852 Inlägg
12 juni 2008
hmmm... ta det lugnt... cykla ner till tylösand, grilla en korv och dricka en bira i solnedgången. fy fan va vackert tongue

annars händer det att man cruisar en sväng med bilen och köper en glass... eller mcn för den delen (blir inte lika ofta då jag e förpassad till att använda en mycket ful gul väst sad , men det e roligt i alla fall!)

annars händer det la att man fastnar på någon skumm bilsida. rätt ok sida faktiskt ni borde kika in den står mycket kul om många udda människor smile www.garaget.org

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
12 juni 2008
Dricker öl i garaget

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 juni 2008
Jag tar det lungt just nu sitter på garaget.org o chillar o planerar att inte göra ett skit ;P

Bmw osv..

4 554 Inlägg
12 juni 2008
gör ut bilen på gräsmattan å tvättar den kanonbra avslappning

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
M3Tim skrev:
Dricker öl i garaget

definitivt en av favoriterna..