Det jag kommer syssla med den närmsta tiden är nog instantanswer.se, har precis blivit operatör där så jag lär väl chilla lite och tjäna pengar samtidigt.
Det kommer la jag hålla på med när jag inte orkar göra något annat iaf, dumma frågor är väl alltid kul
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
ja vaknade kl halv 7 på morgonen igår och bestämde mig för att åka till mekonomen ( tack för att ni öppnar kl 7 ) o köpa bakljustoning... satt me de i 3½ timme... de va avslappnade på ett irriternade sätt
hmmm... ta det lugnt... cykla ner till tylösand, grilla en korv och dricka en bira i solnedgången. fy fan va vackert
annars händer det att man cruisar en sväng med bilen och köper en glass... eller mcn för den delen (blir inte lika ofta då jag e förpassad till att använda en mycket ful gul väst , men det e roligt i alla fall!)
annars händer det la att man fastnar på någon skumm bilsida. rätt ok sida faktiskt ni borde kika in den står mycket kul om många udda människor www.garaget.org