Vad gör ni när ni ska ta de lugnt ?

Edvinoo Hetast Just Nu!
11 juni 2008 · 1 355 Inlägg

ja e ledig denna vecka så ja gick till affären. köpte lite kryddig korv, köpte några heineken o spela lite playstation... fan va livet e underbart...

Inspiration comes standard
FreddeK
11 juni 2008 ·

fiskar rätt ofta...också underbart!

Einar89
11 juni 2008 · 143 Inlägg

Låter underbart, inga fel med någon film man gillar heller:D

BMW E34 "M5 Ombyggd bil" (1991)
BMW 540i (1996)
Edvinoo Hetast Just Nu!
11 juni 2008 · 1 355 Inlägg

de va så skönt väder förra veckan så fiskade då men nu när de e lite blåsigt o så, så gillar ja att sitta hemma ...

Inspiration comes standard
Losgard
11 juni 2008 · 1 688 Inlägg

Ner i sängen och vakna dagen efteråt, då har man tagit de ordentligt lugnt. tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
Sportvagnskonsult SVK Customs
11 juni 2008 · 1 639 Inlägg

Ska jag ta det lugnt och samla tankarna då sticker jag helst ner till sjön och åker lite wakeboard.

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
11 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Det jag kommer syssla med den närmsta tiden är nog instantanswer.se, har precis blivit operatör där så jag lär väl chilla lite och tjäna pengar samtidigt.

Det kommer la jag hålla på med när jag inte orkar göra något annat iaf, dumma frågor är väl alltid kul big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Hmm.
11 juni 2008 ·

krille_hlm skrev:
Ska jag ta det lugnt och samla tankarna då sticker jag helst ner till sjön och åker lite wakeboard.

snacka om att ta det lungt tongue

ozzy ★★★★★
11 juni 2008 · 455 Inlägg

lite xbox360 eller ser en bra film smile

Edvinoo Hetast Just Nu!
11 juni 2008 · 1 355 Inlägg

ja vaknade kl halv 7 på morgonen igår och bestämde mig för att åka till mekonomen ( tack för att ni öppnar kl 7 ) o köpa bakljustoning... satt me de i 3½ timme... de va avslappnade på ett irriternade sätt

Inspiration comes standard
Mackanol
11 juni 2008 · 2 079 Inlägg

plockar i garaget eller sover

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Edvinoo Hetast Just Nu!
11 juni 2008 · 1 355 Inlägg

orka sova hela tiden,,

Inspiration comes standard
Turbomatte Lackerare/Rekondare
11 juni 2008 · 834 Inlägg

Ta några kalla i solen, där har man lugn^^

Mackanol
11 juni 2008 · 2 079 Inlägg

Edvinoo skrev:
orka sova hela tiden,,

ja, ska man sova HELA TIDEN så kan det ju bli jobbigt, konstant ryggläge

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Portal Filkörning?
12 juni 2008 · 852 Inlägg

hmmm... ta det lugnt... cykla ner till tylösand, grilla en korv och dricka en bira i solnedgången. fy fan va vackert tongue

annars händer det att man cruisar en sväng med bilen och köper en glass... eller mcn för den delen (blir inte lika ofta då jag e förpassad till att använda en mycket ful gul väst sad , men det e roligt i alla fall!)

annars händer det la att man fastnar på någon skumm bilsida. rätt ok sida faktiskt ni borde kika in den står mycket kul om många udda människor smile www.garaget.org

M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
12 juni 2008 · 255 Inlägg

Dricker öl i garaget

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 juni 2008 · 3 804 Inlägg

Jag tar det lungt just nu sitter på garaget.org o chillar o planerar att inte göra ett skit ;P


Bmw osv..
loudness
12 juni 2008 · 4 554 Inlägg

gör ut bilen på gräsmattan å tvättar den kanonbra avslappning

Edvinoo Hetast Just Nu!
12 juni 2008 · 1 355 Inlägg

M3Tim skrev:
Dricker öl i garaget

definitivt en av favoriterna..

Inspiration comes standard
psi Stressfläkt Racing
12 juni 2008 · 337 Inlägg

tvätta bilen eller lira nätpoker smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang