13 juni 2008
Trådstartare
Tjena!
Som tråden beskriver så undrar ja om det går att bya steeon i en Nyare Saab 93?(I detta fall en 2004 års modell). Som det känns så är det den minsta stereon som sitter i. Vet inte säkert, men den har iaf 2 högtalare fram vid vindrutan, en i mitten av vindrutan, En på varje sida om resp förar och passagerarsidan och 2 stycken där bak. Är det möjigt att byta överhuvetaget? och isåfall finns det billigare firmor än saab som kan göra detta jobbet åt en? Vill påpeka att jag är väldigt dåligt insatt på bilstereos.
Tackar på förhand för tips och vägledning.
MVH